וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל האסון הכבד בעזה: "ארץ נהדרת" לא תשודר השבוע

עודכן לאחרונה: 23.1.2024 / 11:14

תוכנית חדשה של "ארץ נהדרת" אמורה הייתה להיות משודרת ביום רביעי, אך בשל האירועים הקשים בעזה הוחלט שלא לעשות זאת. 21 לוחמים נפלו בקרב במרכז הרצועה

דובר צה״ל: 21 לוחמים נפלו בקרב ברצועת עזה/דובר צה"ל

"ארץ נהדרת" לא תשודר השבוע כמתוכנן, זאת בשל האסון הכבד בעזה. פרק של תוכנית הסאטירה והמערכונים אמור היה להיות משודר ביום רביעי, אך לנוכח האירועים הוחלט שלא לעשות זאת. "לבנו עם המשפחות", נמסר מטעם קשת. התוכנית האחרונה של "ארץ נהדרת" שודרה ב-16 בינואר, על רקע התביעה נגד ישראל בהאג.

בתוך כך, העונה החדשה של "מנאייכ" אמורה לעלות מחר בכאן 11. שם טרם החליטו אם לשדר את הפרק הראשון כמתוכנן: "כרגע אנחנו לא יודעים. נחליט בהמשך ונעדכן אם יהיה שינוי".

מאז מתקפת הפתע ב-7 באוקטובר והמלחמה שפרצה בעקבותיה, לוח השידורים של ערוצי הטלוויזיה הושפע פעמים רבות מהאירועים האקטואליים, בדגש על הקפאת שידורים של סדרות ותכניות בידור. אלו החלו לחזור בהדרגה אחרי כמה שבועות, בעוד תכנים מסוימים נדחו עד להודעה חדשה.

דובר צה"ל התיר הבוקר לפרסום כי 21 לוחמים נפלו בקרב קשה במרכז רצועת עזה, במהלכו נורו טילי נ"ט לעבר טנק ומבנים ממולכדים במוקשים, שקרסו על הלוחמים. מדובר באחד האירועים הקשים ביותר מתחילת מלחמת "חרבות ברזל".

עד כה פורסמו שמותיהם של 17 מהנופלים: רס"ם (מיל') מתן לזר מחיפה, רס"ל (מיל') הדר קפלוק ממבוא ביתר, רס"ם (מיל') סרגיי גונטמכר מרמת גן, אלקנה יהודה ספז מקרית ארבע, רס"ל (מיל') יובל לופס מאלון שבות, רס"ר (מיל') יואב לוי מיהוד-מונוסון, רס"ל (מיל') ניקולס ברגר מירושלים, רס"ל (מיל') סדריק גרין מתל אביב-יפו, רס"ם (מיל') רפאל אליאס מושיוף מפרדס חנה-כרכור, רס"ם (במיל') ברק חיים בן ואליד מראשון לציון, רס"ל (מיל') אחמד אבו לטיף מרהט, סרן (מיל') ניר בנימין מגבעתיים, רס"ר (מיל') אלקנה ויזל מבני דקלים, רס"ל (מיל') ישראל סוקול מקרני שומרון, סרן (מיל') אריאל מרדכי וולפסטל מאלעזר, רס"ל (מיל') שגיא עידן מראש העין, רס"ם (מיל') מארק קונונוביץ' מהרצליה.

  • עוד באותו נושא:
  • ארץ נהדרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully