וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקרים טורקים פרצו למסכי קולנוע לב וכתבו: "יהודים טיפשים רוצחים"

עודכן לאחרונה: 23.1.2024 / 15:46

האקרים טורקים פרצו היום למערכת של מסכי הפרסומות ברשת בתי הקולנוע "לב" והציגו תמונות מ-7 באוקטובר לצד משפטים המאיימים על ישראל: " לא ניתן לכם שלום עד שיסתיימו מעשי הטבח שלכם"

בווידאו: ארדואן בנאום מגנה רצח ישראלים, אבל אומר שישראל מבצעת טבח בעזה/צילום: רויטרס

האקרים טורקים פרצו היום למערכת של מסכי הפרסומות ברשת בתי הקולנוע "לב" והציגו תמונות מ-7 באוקטובר לצד משפטים המאיימים על ישראל. "יהודים טיפשים! כולכם רוצחי טרור", נכתב בעברית במסר המאיים והמעט עילג של תומכי חמאס לצד תמונות מטבח 7 באוקטובר. "אתה פחדן. אתה תיקח אחריות על מאות הילדים החפים מפשע שמתו בעזה. לא ניתן לך שלום, אפילו בבתי הקולנוע שלנו, עד שיסתיימו מעשי הטבח שלך. אנחנו נשמיד את כולכם, אנו נגביל את הגישה שלך לאינטרנט ולשירותי בנקאות. אלוהים איתנו". הדיווח על הפריצה למסכים פורסם לראשונה ב-N12.

מ"לב" נמסר בתגובה: "המסכים כובו באופן מיידי והאירוע טופל".

פריצה למסכי הפרסומות של רשת בתי הקולנוע לב. צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מסכי הפרסומות שפרצו אליהם האקרים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך

לפני כחודש תקף נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן את ישראל ואת ראש הממשלה בנימין נתניהו שעליו אמר כי הוא "אינו שונה מהיטלר". לדברי ארדואן, שכבר האשים את ישראל ב"רצח עם" בעזה, "ישראל תוקפת בתי חולים, בתי ספר ומקומות תפילה והורגת עיתונאים".

"הם נהגו לדבר בגנותו של היטלר. מה ההבדל ביניכם לבין היטלר? הם הולכים לגרום לנו להתגעגע להיטלר. האם מה שנתניהו עושה הוא פחות ממעשה שהיטלר הזה? זה לא", אמר ארדואן באירוע באנקרה. "הוא עשיר יותר מהיטלר, הוא מקבל תמיכה מהמערב. כל סוגי התמיכה מגיעים מארצות הברית ומה הם עשו עם כל התמיכה הזו? הם הרגו יותר מ-20 אלף עזתים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully