וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטפליקס נכנסת חזק לעולם השידורים החיים וסגרה עסקת ענק עם WWE

23.1.2024 / 15:59

לאחר שחתמו חוזה בשווי 5 מיליארד דולר לעשור: Raw - התוכנית השבועית הפופולרית ביותר של ארגון ההיאבקות WWE - תהיה זמינה רק בנטפליקס מהשנה הבאה, יחד עם כל הארועים הגדולים כמו רסלמניה והרויאל ראמבל

סדרת הדוקו Wrestlers/Netflix

טלטלה גדולה בעולם השידורים החיים בטלוויזיה: ארגון ההיאבקות ה-WWE חתם על הסכם עם נטפליקס שתשדר את RAW, תוכנית הדגל השבועית שלה, בשידור חי ובלעדי החל מינואר 2025. זו תהיה הפעם הראשונה שנטפליקס נכנסת לתחום שידורי הספורט החיים ומנגד הפעם הראשונה ב-30 שנה שהיא משודרת בהן ש-Raw תשודר שלא ברשת מסורתית שמשדרת בצורה לינארית.

על פי הדיווח של variety העסקה מוערכת ב-500 מיליון דולר בשנה למשך 10 שנים. לשם השוואה, ההסכם הנוכחי של WWE לגבי RAW, שעומד להסתיים, היה לחמש שנים עם NBCUniversal והיה שווה כ-250-260 מיליון דולר בשנה.

"אנחנו נרגשים לקבל את WWERaw, עם קהל המעריצים הרב-דורי העצום והנלהב שלה, בנטפליקס", אמרה מנהלת התוכן הראשית של נטפליקס, בלה בג'אריה. "על ידי שילוב של הטווח, ההמלצות והמעריצים שלנו עם WWE, נוכל לספק יותר שמחה וערך עבור הקהל שלהם והחברים שלנו. RAW מייצגת את מיטב הספורט הבידורי, שמשלב דמויות נהדרות וסיפור סיפורים עם אקשן חי, 52 שבועות בשנה ואנחנו נרגשים להיות בשותפות ארוכת טווח זו עם WWE".

לוחמי ה-WWE רומן ריינס לצד סמי זאיין. Alex Bierens de Haan, GettyImages
לוחמי ה-WWE רומן ריינס לצד סמי זאיין/GettyImages, Alex Bierens de Haan

מה ישודר בישראל?

במסגרת העסקה, נטפליקס תהפוך לבית הבלעדי של Raw בארה"ב, קנדה, בריטניה, אמריקה הלטינית וטריטוריות אחרות ברגע שהעסקה תתחיל, כשעוד מדינות ואזורים יתווספו עם הזמן. נטפליקס תהפוך גם לבית הטלוויזיה של כל תוכניות ה-WWE מחוץ לארה"ב (ככל הנראה גם בישראל) - וזה כולל את התוכניות השבועיות הנוספות שלה כמו SmackDown ו-NXT", כמו גם אירועים חיים שנתיים כמו רסלמניה, סאמרסלאם והרויאל ראמבל. בנוסף ישודרו בנטפליקס גם סרטים דוקומנטריים, סדרות מקור ועוד פרויקטים מבית היוצר של ה-WWE.

"בהיסטוריה הקצרה יחסית שלה, נטפליקס יצרה לעצמה רקורד פנומנלי לספר סיפורים", אמר ניק קאן, נשיא WWE. "אנחנו מאמינים שנטפליקס, כאחד ממותגי הבידור המובילים בעולם, היא הבית האידיאלי לטווח ארוך לקהל המעריצים החי, הנאמן והצומח של Raw".

רכישת הזכויות לשידור חי של WWE מחזקת את הנטייה של נטפליקס להכנס לעולם השידורים החיים, לאחר שענקית הסטרימינג החלה להתנסות בתחום לאחרונה. במרץ 2023, נטפליקס הציגה לראשונה את השידור החי הראשון שלה עם הספיישל "Chris Rock: Selective Outrage". הם המשיכו עם שידור חי של תוכנית האיחוד של הריאליטי "Love Is Blind" באפריל. מאז הם שידרו מספר שידורים חיים, לאחרונה את טקס פרסי גילדת שחקני המסך ה-30.

אבל עם Raw, לנטפליקס תהיה תוכנית בשידור חי שמשודרת מדי שבוע במשך כל השנה. מהלך כזה הוא הכרחי עבור מי שהובילה את מהפכת הסטרימינג, כאשר מספר מתחרים שלה כבר מציעים תוכניות ספורט בשידור חי למנויים. אמזון, למשל, סגרה את הזכויות הבלעדיות ל-"Thursday Night Football" של ה-NFL למשך 10 שנים החל מעונת 2023. Peacock, שירות הסטרימינג של NBCUniversal והבית הנוכחי של תוכן ואירועים חיים של WWE, צבר לאחרונה 23 מיליון צופים כששידר את משחק הפלייאוף של ה-NFL בין קנזס סיטי צ'יפס למיאמי דולפינס.

  • עוד באותו נושא:
  • wwe
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully