וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה ב"כוכב הבא": הזמר אריק סיני הודח מהתוכנית

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 23:26

המודח השמיני של עונת "הכוכב הבא לאירוויזיון" הוא הזמר הוותיק אריק סיני. ביום ראשון ייערך רבע הגמר של התוכנית. הגמר יתקיים ב-6 בפברואר ובו ייקבע מי ייצג את ישראל באירוויזיון שיתקיים השנה במאלמו שבשבדיה

קרן פלס, יובל שרעבי: "תודה"/קשת 12

הזמר הוותיק אריק סיני הודח (חמישי) מהתכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" ובכך הפך למודח השמיני של התוכנית. מגישי התוכנית רותם סלע ואסי עזר בישרו לו כי מחרוזת משיריו תבוצע על ידי רביעיית הגמר שצפוי להתקיים ב-6 בפברואר. בגמר ייקבע מי ייצג את ישראל באירוויזיון שיתקיים השנה במאלמו שבשבדיה. רבע גמר "הכוכב הבא" צפוי להתקיים ביום ראשון הקרוב בהשתתפות שבעת הזמרים המובילים של העונה. לגמר יעפילו ארבעה זמרים בלבד.

השבוע הבהיר איגוד השידור האירופי כי ישראל תשתתף באירוויזיון 2024 - וזאת לאור מחאות רבות שהופנו כלפי איגוד השידור על רקע המלחמה הישראלית בעזה. רשות השידור של איסלנד הודיעה אתמול כי לאור המלחמה של ישראל נגד חמאס בעזה היא תשקול את השתתפותה באירוויזיון. רשות השידור האיסלנדית - RUV - פרסמה הודעה שלפיה תחרות קדם האירוויזיון תיערך במדינה כמתוכנן אולם ההחלטה על השתתפותה של איסלנד באירוויזיון תתקבל "בהתייעצות עם הזוכה בקדם האירוויזיון". ברשות השידור הבהירו כי ההתלבטות לגבי ההשתתפות באירוויזיון נובעת מהביקורת על ישראל על חלקה במלחמה בעזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully