וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן המלחמה: תערוכת ואן גוך מגיעה לישראל

עודכן לאחרונה: 29.1.2024 / 12:04

התערוכה הבינלאומית "THE STORY OF VAN GOGH" תעלה ב-8 בפברואר באקספו ת"א, ותציג 2,000 מיצירותיו של הצייר ההולנדי, באמצעות הקרנות של 360 מעלות. בנוסף, בתערוכה יוקדש חלל לאמנים ישראליים מהעוטף ומהדרום שפונו מבתיהם, שיציגו מיצירותיהם אותן ניתן יהיה לרכוש

תערוכת ואן גוך. Hub Exhibitions בשיתוף חברת ארטהאב,
תערוכת ואן גוך/Hub Exhibitions בשיתוף חברת ארטהאב

התערוכה הבינלאומית "THE STORY OF VAN GOGH" תגיע לישראל, ותעלה ב-8 בפברואר בביתן 2 באקספו תל אביב. התערוכה מציגה באמצעות הקרנות 2,000 מיצירותיו של הצייר ההולנדי וינסנט ואן גוך, ותגיע בשלמותה למתחם שיתפרס על פני 1,500 מטר. התערוכה סוקרת תקופות שונות בחיי האמן. הציורים מוצגים בעזרת ההקרנות ב-360 מעלות בין פינות וקירות. מהפקת התערוכה נמסר כי מעל מ-10 מליון מבקרים, ביותר מחמישים ערים ברחבי העולם, ביקרו עד כה בתערוכה.

בתערוכה יוצגו שישה חללים שונים: חלל עם כ-40 רפליקות נאמנות למקור של הציורים הכי מוכרים של ואן גוך, חלל המעורר לחיים את ציור "חדר השינה", חלל בו יוקרן הפרצוף של האמן ועליו הקרנה של הסטארי נייט, חלל בו יוצג אגרטל גדול ועליו הקרנה של ציור החמניות וחלל שנקרא "SKETCH AND POST" בו יוכל הקהל לצבוע את ציוריו של ואן גוך ואז לראות אותם "מונפשים" בהקרנה על קיר שלם גדול. בנוסף, בתערוכה מתחם מציאות מדומה המציג במשך 10 דקות את סיפור חייו.

תערוכת ואן גוך. Hub Exhibitions בשיתוף חברת ארטהאב,
תערוכת ואן גוך/Hub Exhibitions בשיתוף חברת ארטהאב

בכניסה לתערוכה יוצב מיצג שאחראי עליו האמן טומי כהן. בנוסף, בתערוכה יוצג חלל שלם המוקדש כולו לאמנים ישראליים מהעוטף ומהדרום שפונו מבתיהם. את אותן היצירות המוצגות ניתן יהיה לרכוש בתערוכה וכלל ההכנסות יינתנו לאמנים. בנוסף התערוכה תתרום חלק מהכנסותיה לשיקום ופיתוח גלריות והחזרת האומנות לדרום. האמנים המציגים את יצירותיהם במתחם הם שחר אלפרין, דן פאפו, אורנה אוריין, דפנה יצחק, אורלי לוונדר טרלובסקי, אוסי גפן, מירי קושלוויץ, לימור צרפתי מקס, עינב הלפרין סנקר, שוש שגב אופק, דוד סנדוס ושירלי יוגב.

פרטים נוספים ורכישת כרטיסים - כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully