וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציפי שביט עברה ניתוח - ולא תוכל להופיע בחודשים הקרובים

עודכן לאחרונה: 29.1.2024 / 15:39

השחקנית והקומיקאית ציפי שביט עברה ניתוח להחלפת מפרק ירך וכעת היא מתאוששת בבית שלה. שביט בת ה-76 צפויה להיעדר מהבמות בחודשים הקרובים. מנהלתה: "מצב רוחה מצוין"

ציפי שביט מגיעה למשחקי השף/רשת 13

השחקנית והקומיקאית ציפי שביט עברה ניתוח להחלפת מפרק ירך וכעת היא מתאוששת בבית שלה. שביט בת ה-76 צפויה להיעדר מהבמות בחודשים הקרובים.

שביט אמרה לוואלה! תרבות: "אני עושה הכל כדי לחזור מה שיותר מהר לכל מה שאני אוהבת אהבת נפש".

ציפי מייזלר, המנהלת של ציפי שביט, אישרה את הפרטים בשיחה עם וואלה! תרבות. "ציפי עברה ניתוח החלפת מפרק ירך, שזה ניתוח שכיח. היא מחלימה ומשתקמת. מצב רוחה מצוין", אמרה. בתשובה לשאלה אם מצבה הרפואי הוביל לביטול הופעות אמרה: "כרגע רק נדחו שתי הופעות. כשהמצב שלה יהיה טוב היא תחזור להופיע. ובקרוב תוציא סרטון שמעדכן על מצבה".

ציפי שביט מדליקה משואה בטקס הדלקת המשואות, יום העצמאות תש"ף, 28 באפריל 2020. אלירן אביטל, אתר רשמי
שביט מדליקה משואה/אתר רשמי, אלירן אביטל

ביום העצמאות של שנת 2020, בעיצומה של מגיפת הקורונה, השיאה ציפי שביט משואה לכבוד אמני ישראל. "לכבוד הצחוק המתגלגל המדבק המחבק המשמח שמחבר אותנו תמיד תמיד וגם עכשיו", אמרה על הבמה. "לכבוד כל הסבים והסבתות שכבר חודש לא מתראים עם הנכדים שלהם ואנחנו מתגעגעים מתגעגעים, מתגעגעים. תהיו חזקים, עוד טיפת סבלנות ונוכל כולנו להתחבק, להתנשק ועוד פעם להתחבק ולהתנשק עם אהובי ליבנו".

ציפי שביט היא אחת הקומיקאיות ואמניות הבמה הוותיקות בישראל. היא גם אחת מכוכבות הילדים הראשונות במדינה, ובמשך עשורים ארוכים נחשבה לכוכבת מספר אחת של עולם הילדים. שביט שירתה בצוות הווי פיקוד דרום בשנות השישים, ומאז ועד היום מככבת על במות ועל המסכים. היא השתתפה בשלל מופעים, בפסטיבל שירי הילדים ובפסטיגל, כיכבה בסדרות כמו "ציפי בלי הפסקה" ובסרטים כמו "השכונה שלנו" ו"אחד באפריל". באמצע שנות התשעים העלתה לראשונה מופע בידור למבוגרים וב-1998 הופיעה במופע "פעמוני היובל" לרגל יום העצמאות החמישים.

  • עוד באותו נושא:
  • ציפי שביט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully