וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שילוב מסקרן: תמיר גרינברג יופיע עם תזמורת ירושלים מזרח מערב

עודכן לאחרונה: 29.1.2024 / 14:16

מנצח "הכוכב הבא" יתארח במופע פתיחת העונה של התזמורת באופרה הישראלית. "העבודה איתו הוציאה את שנינו מאזורי הנוחות", סיפר תום כהן, המנהל המוזיקלי של התזמורת

תמיר גרינברג. דניאל קמינסקי,
תמיר גרינברג/דניאל קמינסקי

ככה עוד לא שמעתם אותו: הזמר תמיר גרינברג יתארח במופע של תזמורת ירושלים מזרח מערב בקונצרט פתיחת העונה של התזמורת באופרה הישראלית. המופע ייערך ב-7 בפברואר בבית האופרה בתל אביב.

"יש מקרים נדירים שבהם מספיקה לי האזנה אחת כדי להינעל על זמר או זמרת ולהתחיל לחלום על יצירה משותפת איתם", אמר מנצח התזמורת והמנהל המוזיקלי שלה, תום כהן. "במקרה של תמיר יש את כל החבילה - קול בלתי נשכח, הגשה בוגרת וחכמה, מוזיקליות טבעית ונוכחות בימתית שכובשת כבר במבט ראשון. העבודה איתו לקראת סדרת הקונצרטים הוציאה את שנינו מאזורי הנוחות המיידיים שלנו ולקחה אותנו להרפתקה חדשה ומרגשת. יש משהו מאד תיאטרלי וגדול בהגשה של תמיר, וזה מתיישב נהדר עם הצליל של התזמורת והעושר הכלי שהיא מביאה. המפגש בינינו מצליח לקיים את ההבטחה הבסיסית מאד שאיתה יצאתי לדרך עם התזמורת - חיבור של מזרח ומערב, של מסורות עתיקות עם גישה חדשה, של קלאסיקה וחדשנות, ויותר מהכל - של לב עם לב. במיוחד בזמן הקשה הזה, אני מקווה שהמוזיקה תצליח לספק נחמה ולהעניק לכן ולכם הפוגה נדרשת מהמציאות".

מחיר הכרטיסים למופע ינוע בין 120 ל-180 שקלים, וניתן לרכוש אותם בקופת האופרה בטלפון 03-6927777 או באתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully