וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובו של הפסנתר: שלומי שבן מוציא חלק שני לאלבום "בית פתוח"

עודכן לאחרונה: 30.1.2024 / 12:01

אחרי כמה וכמה דחיות, המוזיקאי המוערך משיק את המיני-אלבום "בית פתוח חלק ב'", שכולל ארבעה שירים שכתב והלחין - באחת מהם מתארחת חוה אלברשטיין. האזינו

שלומי שבן/וידאו: וואלה תרבות

המוזיקאי המוערך שלומי שבן משיק היום (שלישי) את המיני-אלבום "בית פתוח חלק ב'" - חלקו השני של האלבום "בית פתוח חלק א'" שיצא לפני כשנה וכלל שירים כמו "כנען (12 מרגלים)", "מאני טיים" ו"נורי".

המיני-אלבום החדש כולל בסך הכול ארבעה שירים חדשים: "לבזבז לך את הזמן", "העצמה תחרותית", "קדישמן (רישומון) ו"יש אישה ברקע (תצלום), שבו מתארחת הזמרת חוה אלברשטיין - מי ששיתפה בעבר פעולה עם שבן בלהיט "תרגיל בהתעוררות". על ההפקה המוזיקלית של כל השירים חתום אסף תלמודי, ובאחד מהם מסייע לו בכך גם המוזיקאי יוגב גלוסמן.

המיני-אלבום החדש הוא הריליס השישי של שבן, אחרי אלבום הבכורה שנשא את שמו, "עיר", אלבום הקאברים "מגדל הפזמון", "תרגיל בהתעוררות" וכמובן "בית פתוח חלק א'", שיצא כמעט עשור אחרי קודמו. כעת, כאמור, יוצא חלקו השני של "בית פתוח", כשנה אחריו.

תוכלו להאזין לו כאן:

"המיני אלבום הזה היה אמור לצאת מזמן, ונדחה מספר פעמים מסיבות שונות. ב-7 באוקטובר הרעיון להוציא אותו נמחה כליל. למעשה, שכחתי ממנו, וכמו כולנו הייתי עסוק בדברים אחרים - דחופים וכואבים יותר", מסר שבן. "אני מניח אותו כאן עכשיו, מתוך תקווה שיעשה טוב למי שהוא כול לעשות לו טוב".

  • עוד באותו נושא:
  • שלומי שבן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully