וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני, קניה והקילרז: 40 שירים שחוגגים 20 בשנת 2024

3.2.2024 / 6:00

לפני 20 שנים קניה ווסט היה אמן מוכשר ומיושב בדעתו שהוציא את אלבומו הראשון, התארח והפיק אצל רבים נוספים. המילקשייק של קליס הביא את כל הבנים לחצר, האינדי של MTV2 שלט ביד רמה עם אלבומי בכורה ללהקות כמו פרנץ פרדיננד והקילרז ועוד ועוד. האזינו לפלייליסט

בריטני ספירס מתוך הקליפ ל-"Toxic". יוטיוב, צילום מסך
הכי טוב שלה אי פעם. בריטני ספירס/צילום מסך, יוטיוב

איזו שנה הייתה 2004. קניה ווסט, כשעוד היה אפוי, הוציא את אלבום הבכורה שלו והשתלט על חלק ניכר מהמוזיקה האמריקאית עם שיתופי פעולה והפקות נפלאות. בריטני ספירס חזרה עם השיר הטוב ביותר שלה אי פעם, עד אז וגם מאז. קלי קלרקסון העיפה אותנו עם שיר פופ מושלם. דסטיני'ז צ'יילד חזרו עם שירת הברבור שלהן.

בנוסף, האינדי הבריטי שהשתלט על MTV2 הניב כמה מהקלאסיקות הגדולות שלו, כולל סנוניות ואלבומים ראשונים להרכבים כמו ארקייד פייר, פרנץ פרדיננד, הקילרז, בלוק פארטי, קין, הפיוצ'רהדז (עם חידוש איקוני לקייט בוש) וסנואו פטרול. וגם: ג'ורג' מייקל, קליס, גוון סטפאני, ג'וג'ו בת ה-13, הווקמן, סטארז, הדלגדוז, פניקס, אייר, סופיאן סטיבנס, פיונה אפל, פי ג'יי הארווי, קיילי מינוג, מוריסי, 99 הבעיות של ג'יי זי ועוד ועוד.

ריכזנו כמה מהשירים הגדולים שחוגגים השנה 20 - חלקם נשארו בתודעה וחלקם פנינים שאולי נשכחו קצת עם הזמן אבל שווה להיזכר בהם פעם נוספת. מוזמנים להאזין להם להלן ביוטיוב או בספוטיפיי, לבחירתכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully