וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חסרי טקט ורגישות": "ארץ נהדרת" תחת מתקפה בגלל החיקוי של עידן עמדי

30.1.2024 / 15:15

ברשתות החברתיות סוערות הרוחות מחיקוי שצפוי להיות הערב ב"ארץ נהדרת" של הזמר והשחקן - וגולשים רבים זועמים על "חוסר הרגישות", כלשונם, של עורכי התוכנית: "הוא איבד חברים בקרוב וכבר צריך לראות איך עושים בדיחה מזה?". היו כאלה שדווקא תמכו: "עדיף שנבכה על המצב?!"

עידן עמדי מדבר לראשונה אחרי שנפצע קשה בעזה: "הגעתי לבית החולים שרוף ומפויח"/ניב אהרונסון

הערב (שלישי) ישודר פרק נוסף של "ארץ נהדרת" בקשת 12 ובין השאר יהיה חיקוי של המוזיקאי והשחקן עידן עמדי שנפצע קשה בעזה ושוחרר בשבוע שעבר מבית החולים לשיקום בביתו. ברשתות החברתיות סוערות הרוחות מאותו טיזר וגולשים רבים זועמים על "חוסר הרגישות", כלשונם, של עורכי התוכנית.

"גועל נפש - שוברים שיאים, הבן אדם איבד חברים, היה רגע ממוות, גיבור על אמת, מבקש את השקט שלו, ואתם עושים מערכון, לעז על גיבורינו ומיטב בנינו", כתב אחד הגולשים. אחר הוסיף: "היום עושים צחוק מלוחם שנפצע - מחר מלוחם שמת. כל עוד יש רייטינג הם יעשו הכול. תפסיקו לצפות בגועל הזה". גולש נוסף כתב: "חייב להיות מתישהו גבול להומור" ואחר הוסיף: "חיקוי מיותר לחלוטין".

גולשים נוספים כתבו: "נכון, אנחנו צריכים את האסקפיזם אבל לא רואה את עידן מושא לצחוק או לחיקוי. זה נראה לי הגבול והם קצת חצו אותו", "תנו לו להחלים לפני שעושים את זה. הוא איבד חברים בקרוב וכבר צריך לראות איך עושים בדיחה מזה?", "מה השלב הבא - חיקוי של חטופים? תכנית מנותקת", "זה באמת מזעזע ואני נוטה לצחוק מכל דבר", "יש מצחיק ויש חאלס", "כמה חסרי טאקט אפשר להיות".

מנגד, היו כאלה שתמכו בצעד של 'ארץ נהדרת': "עדיף שנבכה על המצב?!", "מה נסגר אתכם?! רשום 'מצדיעים לעידן עמדי. הם לא יעשו שום דבר שיבזה אותו או יצחקו עליו אלא רק ירים לו", "תהיו בטוחים שכולם שם מעריצים אותו ואוהבים אותו", "אני בטוח שעידן היה מסכים לקצת הומור בתקופה הזו", "הומור זה הדרך לברוח עכשיו".

מ'ארץ נהדרת' לא נמסרה תגובה.

חיקוי של עידן עמדי - ארץ נהדרת. קשת 12,
החיקוי של עמדי הערב/קשת 12

הזמר והשחקן עידן עמדי השתחרר בשבוע שעבר מבית החולים שיבא שבו היה מאושפז מאז שנפצע קשה במלחמה ברצועת עזה לפני כשבועיים - וענה על שאלות עיתונאים. "המעמד הזה לא טבעי לי אז תהיו סבלניים", אמר בפתח דבריו. "אני רוצה לשלוח חיבוק למשפחות השכולות. אני יודע שאין מילים שיחממו את הלב. חשוב לי שתדעו שהבנים והבנות שלכם הם הגיבורים של חיי. הגעתי לשיבא שרוף ומפויח. למרבה האירוניה הייתי בלתי ניתן לזיהוי. עם ישראל זכה בצוותים הרפואיים הטובים ביותר.

"הגעתי לכאן בגלל ההבנה העמוקה של פצועי המלחמה. בימים האחרונים אני פוגש אותם במחלקות השונות. אם יש משהו טוב שקרה בפציעה שלי זה האפשרות להיות שליח שלהם. לאנשים כמונו שרגילים להיות עצמאיים הדבר הזה אתגר, להבין שאתה פצוע, שאתה חולה, לעכל שיש דברים שייקח חודשים לחדש. תחבקו ותתמכו במי שרצו ראשונים, ללא היסוס, שזקוקים לאהבת העם. תדאגו לרשת ביטחון. הפציעות אינן רק פיזיות אלא גם נפשיות. יש דברים שלוקח לנפש זמן לעכל ולהכיל. בבקשה שימו לב אליהם. תהיו טובים ופתוחים. קבלו אותם בלב נקי ובהבנה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
עידן עמדי משתחרר מבית החולים לאחר שנפצע בפעילות מבצעית בעזה. 25 בינואר 2024. ניב אהרונסון, צילום מסך
עידן עמדי/צילום מסך, ניב אהרונסון

כשהוא בוכה ובקול רועד הוא נפרד מכמה מחבריו שנהרגו בעזה: "שניים מתוך ההרוגים היו לוחמים וחברים בצוות שלי. גברי היה לוחם מקצועי, חכם וחזק. עקיבוש ואני מכירים מגיל 19. התקבלנו יחד לצוות הסיור, הוכשרנו יחד. מעופרת יצוקה לצוק איתן. איך אוכל להיפרד ממך? כבר כמה ימים שאני נאבק בגעגועים אליך שמפלחים לי את הלב. היית הלוחם הכי ידען ומקצוען, צלף חד פעמי. היית לי למצפן ערכי ומוסרי, מרגע שהתעוררתי בטיפול נמרץ שאלתי אם שרדת. אני מעריץ ואוהב אותך".

עמדי הוסיף וקרא להחזיר את החטופים מעזה: "עלינו להשיב הביתה את כולם. זו חובתנו המוסרית. אני לפני שיקום ארוך, נפצעתי באופן קשה. עצם זה שאני עומד מולכם זה נס. בשלב זה משפחתי ואני צריכים להתעסק בשיקום. גופי נפגע אבל רוחי חזקה מאי פעם. אני אשוב ליצור, לשיר ולשחק ואם אלוהים ייתן בי כוח אשוב להילחם למען המדינה. אמא, אל תכעסי".

בסיום הודה על כל האהבה שהוא מקבל וסיכם: "יש לנו משימה - להישאר מאוחדים. לא להתפרק. להוכיח לאלו שהקריבו את עצמם שההקרבה שלהם לא היתה לשווא".

עידן עמדי משתחרר מבית החולים לאחר שנפצע בפעילות מבצעית בעזה. 25 בינואר 2024. ניב אהרונסון
עמדי/ניב אהרונסון

בתשובה לשאלת וואלה! תרבות אם הוא מבין את הזעם שיש על ההנהגה שחזרה לעסוק בהרגלים של 6 באוקטובר וחזרה למחלוקות. "אני מבין את הזעם של כולם", השיב. "האמן לי שגם לי יש הרבה זעם. ב-7.10 כשנחשפתי למה שקורה בדרום משהו השתנה בי לנצח. המקום שבני העם שלנו חסרי אונים שינה אצלי משהו בדיסקט. זה הזכיר לי דברים מלפני 2,000 שנה ואם לא נדע להשתנות ולהפסיק עם הקשקושים והריבים אני מפחד שדברים כאלה יקרו שוב. אמנם זה נשמע גדול אבל אני מאמין בזה בכל לבי".

בהתייחס לתביעה נגד ישראל בהאג, אמר עמדי: "במבצע שעשינו הגיעו כתבים זרים. ברגע שהממצאים של מה שגילינו שם יתפרסמו כל התביעה תהיה מצחיקה. אנחנו מדברים על אויב שלא בוחל בשום דבר. אנחנו צריכים להמשיך ולהסביר לכולם שזאת מלחמה צודקת, אנחנו מתמודדים עם אויב שלצערי הוא לא רק חמאס, מצאנו ציוד לחימה גם בבתי ספר".

באשר לשאלת מהו הפתרון לדעתו לסוגיית החטופים, אמר עמדי: "למדינת ישראל יש הרבה כלים להתמודד עם הנושא בהרבה מנופים גם עם מדינות מסביבנו שצריכות אותנו. אני חושב שעוד לא השתמשו בכל מה שאפשר לעשות ואולי לא שינינו עד הסוף את קו המחשבה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully