וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות דבריו על ישראל: חברת התקליטים של רוג'ר ווטרס ביטלה את החוזה איתו

עודכן לאחרונה: 31.1.2024 / 8:29

על פי דיווח באתר "וראייטי", חברת התקליטים הגרמנית BMG - הנחשבת לאחת המפיצות הגדולות בעולם - תיפרד מכוכב פינק פלויד שלא מפסיק לעורר סערות בגלל התבטאויותיו נגד ישראל, ארה"ב ואוקראינה

רוג'ר ווטרס חוזר ל"החומה"/(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: לירז לבנה)

חברת התקליטים BMG מבטלת את החוזה עם רוג'ר ווטרס בעקבות התבטאויותיו האנטישמיות. על פי דיווח ב"וראייטי", החברה הגרמנית - הנחשבת לאחת הגדולות ביותר בעולם - תיפרד מווטרס, מייסד פינק פלויד, בשל התבטאויותיו השנויות במחלוקת כלפי ישראל, אוקראינה וארצות הברית.

החברה חתמה חוזה עם המוזיקאי בשנת 2016 והייתה אמורה לשחרר גרסה מוקלטת חדשה של אלבומה של פינק פלויד משנת 1973 "הצד האפל של הירח" בשנה שעברה, אך המנכ"ל החדש תומאס קוספלד ביטל את העסקה לאחר שנכנס לתפקידו החדש ב-1 ביולי 2023. האלבום ייצא בסופו של דבר דרך חברת Cooking Vinyl הבריטית.

רוג'ר ווטרס. GettyImages
סולק. רוג'ר ווטרס/GettyImages

מאז 7 באוקטובר, ווטרס, שנחשב לאחד הקולות האנטי-ציוניים הבולטים בעולם, מצדיק את הטבח שביצעו מחבלי חמאס בעוטף עזה וטען שארגון הטרור "לא ערף ראשי תינוקות".

בריאיון לעיתונאי האמריקני גלן גרינוולד אמר ווטרס: "התגובה הראשונה שלי למתקפה הייתה 'בואו נחכה לראות מה קרה. המחשבה השנייה הייתה 'איך לעזאזל הישראלים לא ידעו שזה הולך לקרות?! הצבא הישראלים לא שמע את הפיצוצים בבסיסים כשחמאס פוצצו את גדר הגבול?! יש בזה משהו מוזר".

כשנשאל על ידי המראיין אם אפשר להצדיק את הטבח של חמאס, ענה ווטרס: "אנחנו לא יודעים בדיוק מה הם עשו. האם זה מוצדק להתנגד לכיבוש? כן, אבל זו אמנת ז'נבה. באופן מוסרי הם חייבים להתנגד לכיבוש שהתחיל בשנת 1967. זו החובה שלהם". על הרג האזרחים הישראלים אמר ווטרס: "כמובן שאני לא בעד זה, אבל זה יצא מפרופורציה, הישראלים המציאו סיפורים על עריפת ראשי תינוקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully