וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוך כשעה: אזלו כל 22 אלף הכרטיסים למופעים של אושר כהן

עודכן לאחרונה: 31.1.2024 / 17:01

המוזיקאי המצליח אושר כהן מכר היום תוך כשעה את כל 22,000 הכרטיסים לשני המופעים בהיכל מנורה שצפויים להתקיים ב-13-14 במרץ. כך נמסר ממשרד יחסי הציבור שלו. לאור ההצלחה נפתח מופע שלישי וגם לו אזלו כל 11 אלף הכרטיסים

המוזיקאי המצליח אושר כהן מכר היום תוך כשעה את כל 22,000 הכרטיסים לשני המופעים בהיכל מנורה שצפויים להתקיים ב-13-14 במרץ. כך נמסר ממשרד יחסי הציבור שלו. לאור ההצלחה הוא החליט לפתוח מופע שלישי בהיכל מנורה שיתקיים ב-12 במרץ - וגם אליו אזלו תוך שעה כל 11 אלף הכרטיסים. כ-10 אלף מתוך אותם כרטיסים שייכים לקוני כרטיסים למופעים בקיסריה שנדחו בגלל המלחמה. מדובר במופע 360 מעלות, כאשר הבמה בהיכל תהיה מעוצבת בסמל החטופים "למען השבתם הביתה", לשון ההודעה מטעם הזמר.

אושר כהן. שי ארבל,
הצלחה. אושר כהן/שי ארבל

השבוע רץ ברשת סרטון של הארוסה לשעבר של אושר כהן עם החבר החדש, מה שפתח תיבת פנדורה שלמה סביב סיפור היחסים והפרידה שלה ושל הזמר. סהר התראיינה וסיפרה כי השניים נפרדו אחרי שלא הסתדרה עם אמו, ואם זה לא מספיק, טענה כי הזמר בגד בה פעמיים בזמן שהם היו ביחד.

בפוסט שהעלה לעמוד האינסטגרם שלו כתב הזמר: "יש לי כל כך הרבה דברים להגיד, אבל חכו שנייה, בואו ניפגש רגע נעשה, ערב מיוחד. הרבה זמן לא נפגשנו בגלל המלחמה. נתרגש, ננציח את היקרים לנו מכל ובעיקר נשמח - כי אנחנו עם ישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • אושר כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully