וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הסרטים בעשרה שקלים: יום הקולנוע הישראלי חוזר אחרי חצי שנה

עודכן לאחרונה: 5.2.2024 / 17:34

ביום רביעי הקרוב יקרינו בתי הקולנוע על המסכים 26 סרטים ישראליים - כולל להיטים כמו "שבע ברכות", "גן קופים", "המזח" ו"לרוץ על החול", וגם לא מעט הקרנות טרום-בכורה. הרשימה המלאה

מתוך הסרט "שבע ברכות"/באדיבות סרטי יונייטד קינג

יום הקולנוע הישראלי ייערך ב-7 בפברואר, ובמסגרתו יוקרנו בבתי הקולנוע 26 סרטים ישראלים במחיר של עשרה שקלים לכרטיס (ולמנויי פיס אף במחיר נמוך מזה). זאת, בצל המלחמה, וכחצי שנה אחרי הפעם הקודמת שיום הקולנוע צוין בבתי הקולנוע.

בין הסרטים כמה מלהיטי הקולנוע הישראלי של השנה החולפת - זוכה פרס אופיר "שבע ברכות", "גן קופים" של אבי נשר, "המזח" שעוסק במלחמת יום הכיפורים והקומדיה "לרוץ על החול" - ולצידם גם לא מעט סרטים בהקרנות טרום-בכורה, למשל המחזמר "המנצחים", שמתרחש סביב מלחמת ששת הימים, או "החייל הנעלם" המוערך - שניהם הוקרנו בפסטיבל חיפה האחרון, אך טרם הושקו רשמית לקהל הרחב.

רשימת הסרטים המלאה: "גן קופים" של אבי נשר, "שבע ברכות" של איילת מנחמי, "לרוץ על החול" של אדר שפרן, "המנצחים" של אלירן פלד, "קרב אוויר" של רועי הורנשטיין, "ילדים של אף אחד" של ארז תדמור, "המזח" של ליאור חפץ, "תוכנית א'" של יואב ודורון פז, "בית" של בני פרדמן, "הפילגש" של מעיין ריף, "החייל הנעלם" של דני רוזנברג, "הילה" של מיכל בת אדם, "יוני אפס" של ג'ייק פאלטרו, "הבית ברחוב פין" של עמיר מנור, "צ'קאאוט" של יונתן דקל, "ברווזים" של שחר רוזן, "עד שתחזור" של שרי אזולאי תורג'מן, "ארוגם ביי" של מרקו כרמל, "חדר משלו" של מתן יאיר, "אמצע החיים" של יריב הורוביץ ודני רייספלד, "בתי אהובתי" של איתן גרין, "טור פרידה" של רוני ניניו, "הענקים של אי הפסחא" של דובר קוסאשווילי, "מלך החגיגת" של אורי מרנץ, "תמונות יפואיות" של אריק לובצקי ומתי הררי ו"המהנדס" של דני א. אביכזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully