וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן קארל וות'רס (אפולו קריד ב"רוקי") הלך לעולמו בגיל 76

2.2.2024 / 21:54

השחקן האמריקאי קארל וות'רס, שהתפרסם בעיקר בזכות תפקידו כאפולו קריד בסדרת סרטי "רוקי", הך לעולמו בגיל 76 - כך דווח בכלי התקשורת בארצות הברית. הוא גם שיחק ב"מנדלוריאן"

הטריילר לסרט רוקי, 1976/MGM

השחקן האמריקאי קארל וות'רס, שהתפרסם בעיקר בזכות תפקידו כאפולו קריד בסדרת סרטי "רוקי", הך לעולמו בגיל 76 - כך דווח בכלי התקשורת בארצות הברית.

בהודעה מטעם משפחתו נמסר כי וות'רס מת בשנתו: "אנחנו עצובים מאוד להודיע על מותו של וות'רס. הוא מת בשלווה בשנתו ב-1 בפברואר. קארל היה אדם יוצא דופן שחי חיים יוצאי דופן. הוא תרם רבות לספורט, לקולנוע, לאומנות ולטלוויזיה והותיר חותם עצום עליהם. הוא היה אח אהוב, אבא אהוב, סבא אהוב, חבר אהוב ושותף אהוב".

קארל וות'רס בהקרנה של המנדלוריאן, יוני 2023. Alberto E. Rodriguez/, GettyImages
קארל וות'רס בהקרנה של המנדלוריאן, יוני 2023/GettyImages, Alberto E. Rodriguez/
קארל וות'רס בזמן שכיכב בסרט רוקי. George Rose/, GettyImages
קארל וות'רס בזמן שכיכב בסרט רוקי/GettyImages, George Rose/

וות'רס נולד בשנת 1948 בניו אורלינס. הוא ניסה בילדותו ובנערותו מגוון ענפי ספורט, ביניהם איגרוף, כדורגל, פוטבול, התאבקות והתעמלות. הוא שיחק פוטבול בקולג' ומאוחר יותר הפך לשחקן. בנוסף לתפקידו הבלתי נשכח כאפולו קריד - אלוף העולם באגרוף במשקל כבד - בארבעת סרטי "רוקי" הראשונים, הוא השתתף גם בסרט "הטורף" בשנת 1987, בקומדיה "גילמור המאושר" משנת 1996 וכן בשלוש העונות של הסדרה המצליחה "המנדלוריאן" כשגילם שם את גריף קרגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully