וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סינוואר או נתניהו?": המשפט המטלטל שאמרה קרובת החטוף לערד ניר

עודכן לאחרונה: 3.2.2024 / 21:45

עיתונאי חדשות 12 ראיין את קרובתו של עופר קלדרון שעדיין חטוף בעזה. במהלך הריאיון שאל אותה: "את חושבת שמדובר במצב מתסכל שבו ניצב מולנו אדם נטול רגשות ואנושיות שקשה להגיע איתו להסכמות?". נועם דן ענתה: "אתה מתכוון לסינוואר או ביבי? כי גם ביבי עונה להגדרה הזו"

בווידאו: גלנט: "סינוואר שומע את הטרקטורים של צה"ל מעליו - ובקרוב יפגוש גם את קני הרובים שלנו"/צילום: אמיר מלכה

העיתונאי ועורך החוץ של חדשות 12 ערד ניר ראיין היום (שבת) את נועם דן, בת דודתו של עופר קלדרון שעדיין חטוף ברצועת עזה. במהלך הריאיון שאל ערד ניר את דן שאלה שבה תיאר סל של תכונות אותן ייחס למנהיג חמאס בעזה יחיא סינוואר. אלא שנועם דן תהתה אם ערד ניר מתכוון דווקא לראש הממשלה נתניהו, וטענה כי שני המנהיגים הללו חולקים תכונות נוראיות זהות.

"את חושבת שמדובר פשוט במצב מתסכל שבו ניצב מולנו אדם נטול רגשות, נטול ערכים, נטול אנושיות, שקשה להגיע איתו להסכמות?", שאל ערד ניר את נועם דן. "אנחנו מדברים עכשיו על סינואר או על ביבי נתניהו?", ענתה דן תוך שהיא עוקצת את ראש הממשלה. "אני דיברתי על סינואר", השיב ערד ניר, ונועם דן הגיבה בסרקזם: "אה, לא הבנתי, כי גם ביבי נתניהו עונה על כל ההגדרות האלה".

דבריה של נועם דן עוררו סערה ברשתות החברתיות ובין השאר זכתה למתקפה מתומכיו של נתניהו כמו גם לחיבוק גדול מצד רבים שכתבו לה שהיא "מדהימה וצודקת". נועם דן עצמה כתבה בטוויטר על הסערה: "מה יכולתי להגיד? זו אמת כואבת. שני מסוכנים שחושבים רק על הישרדותם הפוליטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully