וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מסייעים לפצועי המלחמה שמתמודדים לראשונה עם מוגבלות?

בשיתוף החברה למתנ"סים

עודכן לאחרונה: 22.2.2024 / 13:13

"פברואר יוצא מן הכלל", חודש המודעות להשתלבות אנשים עם מוגבלות של החברה למתנ"סים, יוצא לדרך זו השנה השישית. במהלך החודש יתקיימו במרכזים הקהילתיים ברחבי הארץ מאות הרצאות, מפגשי שיח ואירועי תרבות בהובלת אנשים עם מוגבלות

על רקע המלחמה הנמשכת בעזה, "פברואר יוצא מן הכלל", חודש המודעות להשתלבות אנשים עם מוגבלות של החברה למתנ"סים יוצא לדרך זו השנה השישית ברציפות. השנה, הפרויקט הופך להיות עוד יותר רלוונטי וחשוב, לאחר שבחודשים האחרונים נוספו אלפי פצועים ומתמודדי נפש, המתמודדים ומתמודדות לראשונה בחייהם עם מוגבלות.

במסגרת הפרויקט, יתקיימו במהלך חודש פברואר במרכזים קהילתיים בכל הארץ מאות אירועים משולבים בהשתתפות מאות אלפי אנשים עם וללא מוגבלות. בין האירועים שיערכו במאות מרכזיה הקהילתיים של החברה למתנ"סים, יכללו השנה מפגשי שיח, הרצאות, אירועי תרבות וספורט ואירועי הסברה, כולם אירועים משולבים בהשתתפות מאות אנשים עם וללא מוגבלות. מטרת הפעילות היא להציף את הנושא על סדר היום הציבורי ולהעלות את המודעות והצורך שלנו כחברה לפעול למען מתן הזדמנות שווה בכל תחומי החיים.

קטוע רגל על הליכון. ShutterStock
במסגרת הפרויקט, יתקיימו במהלך חודש פברואר במרכזים קהילתיים בכל הארץ מאות אירועים משולבים בהשתתפות מאות אלפי אנשים עם וללא מוגבלות/ShutterStock
אריה צוקרמן, יו"ר החברה למתנ"סים. אביעד ויצמן,
אריה צוקרמן, יו"ר החברה למתנ"סים/אביעד ויצמן

ארי צוקרמן, יו"ר החברה למתנ"סים: "חוסן קהילתי נתפס בין היתר כגורם ליבה בהתמודדות עם אירועי חירום ואסון ולכן החלטנו גם ובמיוחד השנה, להמשיך במיזם, לצד פעולות רבות נוספות לשיקום הקהילות שנפגעו וחיזוק החוסן הלאומי. במהלך חודש פברואר הקרוב ייערכו במרכזים הקהילתיים של החברה למתנ"סים, מהגולן ועד אילת, אירועים מיוחדים שיגרמו לציבור הישראלי להכיר, להשתלב ולהתרגש. בצל הפציעות הרבות, פיזיות ונפשיות כאחד, של אזרחים וחיילים במלחמה, חשוב לנו במיוחד השנה להעלות למודעות את הנושא"

כל האירועים ברחבי הארץ מתפרסמים באתר "פברואר יוצא מן הכלל" >>>

בשיתוף החברה למתנ"סים
  • עוד באותו נושא:
  • מתנ"סים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully