וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נדרשים פה קורבנות": ערוץ 14 במתקפה חסרת תקדים נגד משפחות החטופים

עודכן לאחרונה: 4.2.2024 / 23:00

ברקע דיונים על עסקת חטופים חדשה, בערוץ 14 מגבירים את המתקפה נגד משפחות החטופים: "הקמפיין אגרסיבי כי עסקה כזו תפרק את הממשלה". איתמר פליישמן אף רמז שכמו שאוכלוסייה אזרחית בעזה נהרגה כי חמאס מסתתר בתוכה - "נצטרך לעשות את עליית המדרגה הזו גם עם החטופים"

הפגנה בקפלן למען החטופים/דוברות משטרת ישראל

ברקע הדיונים הקדחתניים לקידום עסקת חטופים נוספת בין ישראל לחמאס, יצאו מגישי ופרשני ערוץ 14 במתקפה חריפה נגד לא פחות מאשר משפחות החטופים במה שנראה - לפחות בעיני רבים ברשתות החברתיות - כדף מסרים זהה של אנשי הערוץ.

הפרשן נועם פתחי טען, לדוגמא, כי מטרת "קמפיין" שחרור החטופים במסגרת עסקה היא להפיל את ממשלת נתניהו: "למה הקמפיין הוא הרבה יותר אגרסיבי אגב? כי יש סיכוי שעסקת חטופים תפרק את הממשלה". עוד אמר כי משפחות החטופים מקבלות זמן מסך רב מדי: "כמות השעות שמשפחות החטופים מאכלסות את האולפנים - ועוד בזמן מלחמה - זה לא אמור להיראות ככה בכלל. אנחנו מטומטמים".

גם הפאנליסט איתמר פליישמן רמז לכך שאולי ישראל תיאלץ למוטט את חמאס ובכך למעשה לשלם מחיר כבד שיוביל בסופו של דבר גם למות החטופים: "במלחמה הזו הבנו בדרך הקשה שאנחנו צריכים לעלות מדרגה בברוטליות שלנו. למה אני מתכוון? שאין שום חסינות לחמאס, לא משנה מה הוא עושה. הוא מתחבא בתוך אוכלוסייה אזרחית? ניאלץ להרוג את האוכלוסייה האזרחית כדי להרוג את חמאס. זה קורה ולכן יש קרוב ל-30 אלף הרוגים בעזה. אנחנו נצטרך לעשות את עליית המדרגה הזו גם עם החטופים, שזו עליית המדרגה הכי נוראית שנצטרך לעשות והיא דורשת קורבנות קשים".

ינון מגל הקשה עליו: "למה אתה מתכוון?", ופליישמן השיב: "צריך להבין שלפעמים כדי לנצח את הטרור ובשבילי למנוע את החטיפות הבאות ואת הרצח הבא - נדרשת מאיתנו הספיגה הכי קשה שיכולה להיות. מי שאומר לכם אחרת - פשוט משקר לכם. כי זה המחיר של עסקה מופרקת - עוד דם ועוד חטופים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

המגישה דנה ורון אמרה בערוץ 14: "יכול להיות שצריך להגיד לחטופים את האמת, מיטוט חמאס לפני הכול". הפרשן יעקב ברדוגו הבהיר שיש לישראל מטרה אחת בלבד: "האינטרס הישראלי הוא אחד: רק לנצח את החמאס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully