וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל הקולנוע ירושלים: אור סיגולי מונה לתפקיד המנהל האמנותי

עודכן לאחרונה: 5.2.2024 / 11:42

מבקר הקולנוע והסופר יחליף את אלעד סמורזיק, שכיהן בתפקיד בעשור האחרון. סיגולי: "אני גאה ומתרגש. זה לא פחות מחלום שמתגשם"

אור סיגולי. באדיבות המצולמים
אור סיגולי/באדיבות המצולמים

אור סיגולי מונה למנהל האמנותי של פסטיבל הקולנוע ירושלים - כך הוכרז היום (שני).

סיגולי יחליף בתפקיד את אלעד סמורזיק, שמילא את התפקיד בעשור האחרון, והודיע מוקדם יותר על כוונתו לפרוש. סמורזיק, שנכנס לתפקידו בסוף שנת 2013, ימשיך ללוות את הפסטיבל בחודשים הקרובים, והשניים יהיו חתומים במשותף על המהדורה הקרובה שלו, שתיערך בין התאריכים 28-18 ביולי.

סיגולי, בוגר בית הספר סם שפיגל לקולנוע, עבד כעורך ערוצי הסרטים בחברת yes וכמבקר הקולנוע של עכבר העיר, כלכליסט וגלובס. ב-2010 היה ממקימי אתר הקולנוע "סריטה" שממשיך לפעול גם היום, בו הוא משמש ככתב ראשי וכמשנה לעורך. ב-2019 החל לעבוד כמנהל האמנותי של סינמטק חולון. ב-2020 יצא לאור ספרו הראשון, "מה שכבר ארוז". ספרו השני מיועד לצאת במהלך 2024 בהוצאת מ. מזרחי.

"תפקיד הניהול האמנותי של פסטיבל הקולנוע ירושלים הוא לא פחות מחלום שהתגשם", מסר סיגולי. "מאז ימי כסטודנט בירושלים, הפסטיבל והעיר הפכו לאהבה גדולה שלי, ולכן אני כל כך גאה ומתרגש להיות חלק מהמוסד החשוב והנהדר הזה, שחושף בכל שנה עשרות אלפי צופים למיטב התוצרת הקולנועית העולמית, וליוצרות וליוצרים המעניינים והחשובים הן של העשייה הישראלית והן הבינלאומית".

אלעד סמורזיק, המנהל האמנותי היוצא, מסר כי החליט להתפנות לאתגרים חדשים. "הייתה זו זכות ענקית להוביל אמנותית את פסטיבל ירושלים במשך שנים כה רבות ולעבוד לצד אנשים שהפכו לחלק משמעותי מחיי. את אור סיגולי אני מכיר מזה שני עשורים. הוא סינפיל מושבע ואני סמוך ובטוח שהפסטיבל יפיק ערך רב ממסירותו העמוקה לאמנות הקולנוע", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully