וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרט דוקו חדש יעסוק באלימות המינית של חמאס במתקפת 7 באוקטובר

עודכן לאחרונה: 6.2.2024 / 11:36

הדוקומנטריסט והעיתונאי בנואה ברינגר יביים את "כן היו הדברים מעולם" (שם זמני), סרט דוקומנטרי בינלאומי בהפקה משותפת של פדריישן סטודיוז וסטודיו ענני שיעסוק בפשעי האלימות המינית באירועי 7 באוקטובר. הסרט יתמקד בשימוש של חמאס באונס ובטרור מיני כנשק מלחמה

אגם גולדשטיין ששוחררה מהשבי תיארה תקיפה מינית בחטופות: "הוא שוב פעם הפשיט אותך"?/מטה המשפחות

הדוקומנטריסט והעיתונאי בנואה ברינגר יביים את "כן היו הדברים מעולם" (שם זמני), סרט דוקומנטרי בינלאומי בהפקה משותפת של פדריישן סטודיוז וסטודיו ענני שיעסוק בפשעי האלימות המינית באירועי 7 באוקטובר. הסרט יתמקד בשימוש של חמאס באונס ובטרור מיני כנשק מלחמה.

במהלך המתקפה ואחריה, דווחו אינספור מקרים של אלימות מינית, בפרט כלפי נשים, ותועדו באמצעים שונים - הן בפסטיבל נובה והן בקיבוצים וביישובים הסמוכים. הסרט יחקור את האירועים הללו לעומק בהתבסס על ראיות וכן יעקוב אחר המסע הארוך של הקורבנות לעבר החלמה.

בנואה ברינגר, שביים את הסרט "עלייתה של וגנר", מסר: "בעקבות אירועי 7 באוקטובר, החל בישראל מרדף עיקש אחר האמת - משימה בעלת חשיבות היסטורית לתעד באופן עצמאי את מה שהתחולל, בייחוד כלפי נשים, במהלך יום הטרור הזה. הפרויקט הזה ילווה את המסע המורכב לבסס את העובדות ולעורר מודעות ברחבי העולם לשימוש באלימות מינית כנשק מלחמה".

ברינגר חבר בפורום הבינלאומי של עיתונאים חוקרים (ICIJ), אשר זכה בפרס פוליצר על החקירה של מסמכי פנמה. לפני שהפך לדוקומנטריסט עצמאי, היה כתב בפקיסטן ובאפגניסטן וסיקר את המלחמה בטרור במדינות אלה מטעם שידורי הרדיו הצרפתיים וערוץ הטלוויזיה הציבורי הגרמני-צרפתי ארטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully