וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספר חדש חושף: הקללות, האיחורים וההתנהלות הבעייתית של כוכב "הסופרנוס"

עודכן לאחרונה: 6.2.2024 / 13:55

25 שנה לאחר עליית "הסופרנוס", ספר חדש של איש צוות בסדרה חושף התנהלויות בעייתיות על הסט לכאורה מצד ג'יימס גנדולפיני, שגילם את טוני סופרנו. נטען כי הוא הבריז מצילומים או הגיע אליהם באיחור של שעות, למד רק מחצית מהטקסט בעל פה ולא פעם קילל במהלך הצילומים

הפתיח של "הסופרנוס"/HBO

25 שנה לאחר עלייתה לאוויר של הסדרה "הסופרנוס", ספר חדש חושף התנהלויות בעייתיות של השחקן האמריקאי המנוח ג'יימס גנדולפיני, שגילם את טוני סופרנו, על סט צילומי הסדרה בעונות האחרונות שלה, כולל אי הגעתו לצילומים או איחורים רבים שלו.

הספר, שכתב מארק קיימיין ששימש כמאתר לוקיישנים בסדרה במשך שש עונות, ולימים הפך לאחד ממפיקי הסדרה "הלוטוס הלבן", טוען כי התנהגויות הבעיתיות החלו להופיע בעונה החמישית. כך, למשל, במהלך צילומי הפרק "Pie-O-My" במסלול מירוצי סוסים ניו ג'רסי, השחקנים והצוות נשארו בקרבת הלוקיישן לאחר הצילומים. "הייתי בבר של המלון, בזמן שחבר הצוות הקרוב ביותר לג'יימס שאל אם אני רוצה לבוא לאטלנטיק סיטי עם ג'יימס וכמה נוספים. זה היה במרחק שעה משם. סירבתי", כותב קיימיין. "למחרת בבוקר לא הופתעתי כשאי אפשר היה להעיר את ג'יימס". גנדולפיני הגיע בסופו של דבר לסט באיחור של ארבע שעות, ובספר נטען עוד כי הוא "קילל, למד רק חצי מהטקסט בעל פה, עשה טייק אחרי טייק, והיה וולגרי". בספר נטען עוד כי רשת הכבלים HBO, ששידרה את הסדרה, הכניסה סעיף בחוזה של השחקן המחייב אותו בעלויות של ימי צילומים אם הוא ימשיך לפספס זמן צילום.

גנדולפיני, שזכה על תפקידו בשלושה פרסי אמי ובפרס גלובוס הזהב ומת לפני קצת יותר מעשר שנים בגיל 51, התנהג באופן בעייתי בין השאר בגלל "חוסר הנוחות שלו" עם התהילה, טוען קיימיין בספרו. במקרה אחר, נטען בספר, נאמר לצוות שגנדולפיני לא יגיע בכלל לצילומים, מה שגרם לשחקנית אידי פאלקו, שגילמה את כרמלה סופרנו, "להיגעל מהתנהגותו ולומר 'אתה צוחק עליי?'". קיימיין מוסיף כי לא פעם גנדולפיני הגיע לסט "לא מוכן, קילל את עצמו, וביקש מאיש צוות להגיד לו מה השורות שלו".

קיימיין מוסיף כי למרות התסכולים שגנדולפיני עורר באנשי צוות, הוא היה אהוב על הסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully