וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגיש תוכנית כלכלית וישמש כחזאי: דני רופ מצטרף לערוץ 14

עודכן לאחרונה: 8.2.2024 / 10:05

רופ, בן 58, יגיש בשלב ראשון תוכנית לילה כלכלית חדשה ובמקביל ישמש גם כחזאי הערוץ. ערוץ 14: "אין לנו ספק שניסיונו הרב של דני יסייע לנו להמשיך להמריא לגבהים חדשים"

דני רופ/דני רופ - התחזית האחרונה בערוץ 13

לקראת השקת הערוץ הכלכלי של עכשיו 14, המגיש והחזאי הוותיק דני רופ מצטרף לערוץ.

רופ, בן 58, שעבד בעברו ברשות השידור, בחדשות 2 בחדשות 10, ברשת 13 ובאתר ynet, בעל ניסיון רב ועשיר בעולם הטלוויזיה. בשלב הראשון ועד להשקת הערוץ הכלכלי הוא צפוי להגיש תוכנית לילה כלכלית חדשה ובמקביל ישמש גם כחזאי הערוץ.

מערוץ עכשיו 14 נמסר: "אנחנו שמחים ונרגשים כחלק מהתרחבות הערוץ והקמת ערוץ כלכלי, לצרף את דני רופ, 'החזאי של המדינה', לצוות המגישים של הערוץ. אין לנו ספק שניסיונו הרב של דני יסייע לנו להמשיך להמריא לגבהים חדשים".

דני רופ בתחזית האחרונה שהגיש בחדשות 13, ב-7 ביולי 2020. רשת 13, צילום מסך
דני רופ/צילום מסך, רשת 13

לפני שלוש שנים וחצי פוטר דני רופ מחדשות 13 לאחר 16 שנים בערוץ במסגרת גל קיצוצים נרחב. "הערב זו התחזית האחרונה שלי במסגרת חדשות 13", אמר רופ, "אני משדר תחזית 31 שנה בסך הכל, מתוך זה יותר מ-16 שנים כאן בחדשות 13. תודה בעיקר לכם, הצופים, שמלווים אותי בנאמנות כל כך הרבה שנים, ועם כל כך הרבה אהבה שאני מקבל, בעיקר בימים האחרונים ולא רק. אז אני מבטיח לכם שניפגש בקרוב בתחזית ובתכניות אחרות על המסך, ובינתיים נאחל לכם שתהיו אנשים טובים".

  • עוד באותו נושא:
  • דני רופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully