וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא רוצה לחיות באותה מדינה עם ינון מגל והכהניסטים. אני שונא אותם. הם חמאס יהודי"

עודכן לאחרונה: 9.2.2024 / 16:40

השחקן והקומיקאי תומר שרון יוצא במתקפה חריפה נגד ינון מגל: "אדם שמסוגל ללעוג ולהתעמר ולהסית נגד משפחות חטופים הוא תמצית הרעל בעולם. הוא וחבריו הגזענים עוכרי ישראל. לא תהיה אחדות איתם. צריך להיפרד לשלום". מגל מסר בתגובה: "שיעביר את הג'ויינט"

ינון מגל/מערכת וואלה! ראובן קסטרו

השחקן והקומיקאי תומר שרון יוצא במתקפה חריפה נגד ינון מגל ונגד מי שהוא מכנה "הכהניסטים והגזענים בישראל". בציוץ שפרסם בעמוד הטוויטר שלו כתב: "הנה פוסט מפלג: אני שונא את ינון מגל. כן, שונא. אני חושב שהוא תחתית הזבל של הישראליות. אדם שמסוגל ללעוג ולהתעמר ולהסית נגד משפחות חטופים הוא תמצית הרעל בעולם. אני לא רוצה לחיות איתו באותה מדינה. איתו ועם כל הכהניסטים והגזענים הניאו-נאסטים שאיתו. אני שונא אתכם. אתם רשעים. עוכרי ישראל ועוכרי האדם. חמאס יהודי.

"פעם לא חשתי שנאה בכלל. אולי רק פעם בעשור, כלפי מישהו ספציפי, אחרי עוול אישי חמור. וגם, בקטנה. הבנתי מאז ה-7.10 שיש פה מאות אלפי אנשים שנמאס לי להכיל. לא אישית. קולקטיבית. יותר מדויק: לזעום. וחברי למחנה הליברלי, תתחילו לזעום באופן מרוכז. כי כל האהבה וה'אחדות' עם משיחיים אולטרא-ביביסטים היא זיוף. אנחנו תמיד נוותר. אין ולא תהיה אחדות עם הינון-מגלים. צריך להיפרד מהם. לשלום".

ינון מגל מסר בתגובה: "שיעביר את הג'ויינט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully