וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דדפול וולברין", "טוויסטר 2", "מרשעת": צפו בטריילרים ששודרו בסופרבול 2024

12.2.2024 / 9:00

לצד הדרמה על המגרש, טיילור סוויפט ביציע והחגיגה של מופע המחצית עמוס האמנים, נחשפו גם השנה מספר הצצות מסקרנות לסרטים הגדולים של השנה במהלך הגמר הגדול של ליגת הפוטבול הלאומית. צפו

טריילר לסרט "דדפול וולברין"/מארוול

במשחק שנערך לפנות בוקר בלאס וגאס, זכתה קנזס סיטי צ'יפס בפעם השנייה ברציפות באליפות ליגת ה-NFL כשהביסה את סן פרנסיסקו 49', בעוד טיילור סוויפט, זוגתו של שחקן הצ'יפס טראוויס קלסי, מעודדת מהסוויטה שביציע. במחצית קיבלנו מופע מלא מכל טוב, שבמסגרתו זמר הארנ'בי אשר אירח בין היתר את אלישה קיז, ריבה מקנטייר והדי-ג'יי קאסקייד. מסביב לאירוע ובמהלך השידור, כמיטב המסורת, קיבלנו שלל של טריילרים והצצות.

בין היתר נחשפו לראשונה קטעים מתוך הסרט השלישי בסדרת "דדפול" שכולל גם את דמותו של וולברין, סרט ההמשך של "טוויסטר" שמגיע אחרי קרוב ל-30 שנה, סרט חדש ועטור כוכבים של ג'ון קרזינסקי ("מקום שקט"), המשך ראשון ל"הקול בראש", המשך שלישי ל"גנוב על הירח" בכיכובם של המיניונים, העיבוד הקולנועי ל-"Wicked" ועוד ועוד. צפו בהם להלן.

דדפול וולברין

כאשר דיסני רכשה את אולפני פוקס ב-2019 היה חשש שקומדיית גיבורי-העל שוברת הקופות למבוגרים לא תצלח את המעבר, אבל אחרי כל השנים האלה זה עומד לקרות בקיץ הקרוב, ועכשיו גם מגיע טריילר ראשון. ריאן ריינולדס שב לגלם את הגיבור, ולצדו גם חברו מאז ימי "אקס-מן המקור: וולברין", יו ג'קמן, ששב לגלם את דמותו של המוטאנט לראשונה מאז "לוגאן". מורינה באקרין, ששיחקה בשני הסרטים הקודמים כאהובתו של דדפול, חוזרת גם הפעם, וגם ג'ניפר גארנר בקאסט. צפו בטריילר למעלה.

"דדפול 3" יגיע לבתי הקולנוע ב-25 ביולי 2024.

ריאן ריינולדס, יו ג'קמן, "דדפול וולברין". Jay Maidment/MARVEL,
דיסני מאשרת. "דדפול וולברין"/Jay Maidment/MARVEL

מקום שקט: היום הראשון

סדרת סרטי האימה שהגה ג'ון קרזינסקי מתרחבת עם סרט מקדים, שכמשתמע מהשם עלילתו מקדימה את אירועי שני הסרטים הראשונים. על פי הטריילר, מדובר הפעם ביצירה הרבה פחות מאופקת אלא מסעירה ועמוסה באקשן, ויככבו בה לופיטה ניונגו ("הפנתר השחור", "אנחנו"), ג'וזף קווין ("דברים מוזרים") וג'ימון האונסו ("לגעת ביהלום"). את הסרט ביים מייקל סרנוסקי, שעשה לעצמו שם עם סרט הבכורה שלו "פיג", שהפך לאחד המדוברים של 2022. קרזינסקי, שכתב וביים את שני הסרטים הראשונים (וגם כיכב בראשון), מסתפק הפעם בקרדיט של שותף לכתיבת הסיפור לצד סרנוסקי. "מקום שקט 3", אגב, צפוי להגיע ב-2025.

"מקום שקט: היום הראשון" יגיע לבתי הקולנוע ב-27 ביוני 2024.

עוד בוואלה!

הכי טוב שיש, הכי טוב שיכול להיות: הסרט הזה הוא קלאסיקה מיידית

לכתבה המלאה

IF

ג'ון קרזינסקי עצמו לא נשאר בלי תעסוקה - גם סרט שלו צפוי לצאת השנה וגם הוא זכה לספוט במהלך שידור הסופרבול. הפעם כוכב "המשרד" ביים פנטזיה קומית המשלבת בין שחקנים בשר ודם (בהם הוא עצמו) לבין אנימציה, ומתמקד בילדה המגלה שהיא יכולה לראות את החברים הדמיוניים של כולם, ועל כן יוצאת להרפתקה קסומה כדי לחבר מחדש בין חברים דמיוניים (כלומר ח"ד, או IF בלעז) נשכחים עם הילדים שלהם היו שייכים. הקאסט עמוס הכוכבים כולל - בתפקידים בעלי נפח שונה - גם את אותו ריאן ריינולדס, ואת שותפיו של קרזינסקי מהקריירה שלו, דוגמת רעייתו אמילי בלאנט ("מקום שקט"), סטיב קארל ("המשרד"), מאיה רודולף ("לצאת לדרך") וגם מאט דיימון, וינס ווהן, אקוופינה, פיבי וולר-ברידג', סאם רוקוול, ג'ון סטיוארט, פיונה שאו, בובי מויניהן, כריסטופר מלוני, ריצ'רד ג'נקינס. את הילדה בתפקיד הראשי מגלמת קיילי פלמינג (ג'ודית גריימס מ"המתים המהלכים").

הטריילר לסרט הוא יותר פרסומת מאשר פרומו שגרתי, והוא מוצלח ומצחיק. אפרופו "המשרד", הטריילר מציג מעין ריאיון עם ריאן ריינולדס ו"ג'ון קרזינסקי", אלא שלמגינת לבו של ריינולדס, את הבמאי מגלם רנדל פארק, בדיוק כשם שעשה באחת המתיחות הזכורות של ג'ים לדווייט ב"המשרד".

"IF" יגיע לבתי הקולנוע ב-16 במאי 2024.

הכפיל (The Fall Guy)

קומדיית אקשן שביים דיוויד ליץ' ("רכבת הקליע"), בכיכובם של ריאן גוסלינג ואמילי בלאנט. קולט סיברס הוא פעלולן מצולק שעזב את העסק לפני שנה כדי להתמקד בבריאותו הפיזית והנפשית, אלא שהוא מגויס בחזרה לתפקיד כאשר כוכב סרט עתיר תקציב - בבימויו של האקסית שלו, ג'ודי מורנו, נעדר. בזמן שמפיקת הסרט האכזרית (האנה וודינגהאם, "טד לאסו") עושה הכל כדי לשמור בסוד את דבר היעלמותו של הכוכב טום ריידר (אהרון טיילור-ג'ונסון, "רכבת הקליע"), קולט מבצע את הפעלולים המופרעים ביותר של הסרט תוך שהוא מנסה (בהצלחה מוגבלת) להקסים את דרכו בחזרה אל לבה של ג'ודי. אבל ככל שהמסתורין סביב הכוכב הנעדר מעמיק, קולט מוצא את עצמו מול מזימה מרושעת ונפשעת שתהיה מסוכנת יותר מכל פעלול. הסרט מבוסס על סדרת האייטיז באותו שם בכיכובו של לי מייג'ורס ("סטיב אוסטין, האיש השווה מיליונים"), שצפוי להתארח גם בסרט.

"הכפיל" יגיע לבתי הקולנוע ב-2 במאי 2024.

ממלכת כוכב הקופים (Kingdom Of The Planet Of The Apes)

פרק חדש בסאגת הקופים, חידוש לסדרת הסרטים המצליחה מסוף שנות השישים ותחילת השבעים, המבוססת על הרומן "כוכב הקופים". עלילת הסרט החדש מתרחשת מספר שנים לאחר אירועי "כוכב הקופים: המלחמה" מ-2017, כששבטי הקופים התמקמו בנווה המדבר שסיזר ביקש ליישב, אך בני האדם חזרו לטבעם החייתי בהיעדרם. כעת בעוד הם נאבקים בין שיעבוד לחופש, מספר חריגים בשבטי הקופים תופסים צד בחברה המתפתחת החדשה.

"ממלכת כוכב הקופים" יגיע לבתי הקולנוע ב-9 במאי 2024.

Twisters

28 שנים אחרי שובר הקופות "טוויסטר" מגיע בקיץ הקרוב המשכון חדש, או שמא גרסה מחודשת שלו. הפעם מככבים דייזי אדגר-ג'ונס ("אנשים נורמלים") וגלן פאוול ("רק לא אתה") בתפקיד זוג רודפי סערות המסכנים את חייהם בניסיון לבחון מערכת התראה ניסיונית של מזג האוויר. על פי הדיווחים, אדגר-ג'ונס מגלמת את דמות בתה של הלן האנט מהסרט המקורי.

"Twisters" יגיע לבתי הקולנוע ב-9 במאי 2024.

מרשעת (Wicked)

העיבוד הקולנועי המיוחל למחזמר הפופולרי, שמגולל את סיפור מכשפות ארץ עוץ עוד בטרם הגיעה לשם דורותי ואז במהלך ביקורה, מגיע סוף סוף למסך בסתיו הקרוב, והלילה הגיעה הצצה ראשונה. סינת'יה אריבו, זוכת האמי, הגראמי והטוני, מככבת בתפקיד המכשפה הרעה אלפבה, ואילו כוכבת הפופ אריאנה גרנדה מככבת כמכשפה הטובה גלינדה. אלפבה החלה כאישה צעירה ולא מובנת בשל עורה הירוק, ואילו גלינדה כצעירה אהודה התמסרה לאורח החיים המפנק והפריבילגי שבו גדלה, וטרם גילתה את לבה האמיתי. השתיים נפגשות כסטודנטיות באוניברסיטת שיז בארץ עוץ ומפתחות ידידות עמוקה. בעקבות מפגש עם הקוסם המופלא מארץ עוץ, החברות שלהם מגיעה לצומת דרכים וחייהן מסתעפים אל דרכים שונות מאוד.

"מרשעת" יגיע לבתי הקולנוע ב-26 בנובמבר 2024.

Monkey Man

דב פאטל ("סארו - הדרך הביתה", "נער החידות ממומביי") כתב, הפיק, ביים לראשונה ומככב במותחן האקשן הזה ומגלם את קיד, גבר אלמוני שמתפרנס בדוחק באמצעות מועדון קרב מחתרתי שבו, לילה אחר לילה, לבוש במסכת גורילה, הוא מוכה עד זוב דם על ידי לוחמים פופולריים יותר תמורת כסף מזומן. לאחר שנים של זעם מדוכא, קיד מגלה דרך לחדור למובלעת של האליטה המרושעת של העיר. בעוד טראומת ילדותו מבעבעת, ידיו המצולקות באופן מסתורי יוצאות למסע נקמה כדי לסגור חשבון עם הגברים שלקחו ממנו הכל.

"Monkey Man" יגיע לבתי הקולנוע ב-4 באפריל 2024.

הקול בראש 2

אולפני פיקסאר סבלו משרשרת של כשלונות יצירתיים ומסחריים, ומקווים שסרט ההמשך ללהיט האהוב יוציא אותם מהמנחוס. תשע שנים אחרי קודמו, "הקול בראש 2" יציג את ריילי, שהייתה אז ילדה שמתקשה להסתגל למעבר הדירה של משפחתה, כנערה, שרגשותיה מגולמים על ידי שמחה, פחד, סלידה, עצב וכעס. קאסט המדבבים מהסרט המקורי חוזר גם הפעם, כולל, בהתאמה, איימי פוהלר, ביל היידר, פיליס סמית' ולואיס בלאק.

"הקול בראש" יגיע לבתי הקולנוע ב-13 ביוני 2024.

גנוב על החיים (Despicable Me 4)

זכיון האנימציה המצליח ביותר בכל הזמנים חוזר עם סרט חדש, שבע שנים אחרי סרט "גנוב על" האחרון, ושוב בדיבובו של סטיב קארל כמרשע האהוב גרו. הפעם הוא, רעייתו לוסי (קריסטן וויג) ובנותיהן מקבלים חבר חדש במשפחה, גרו ג'וניור, שמתכוון לייסר את אביו. בתוך כך גרו מתמודד עם אויבים חדשים, מקסים לה מאל (וויל פרל) וחברתו הפאם-פטאל ולנטינה (סופיה ורגרה), והמשפחה נאלצת לצאת למנוסה. קאסט המדבבים כולל גם את מירנדה קוסגרוב, סטיב קוגן, ג'ואי קינג וסטיבן קולבר.

"דדפול 3" יגיע לבתי הקולנוע ב-2 ביולי 2024.

קונג פו פנדה 4

סדרת סרטי האנימציה חוזרת עם סרט רביעי במספר, שוב עם ג'ק בלאק שמדבב את הפנדה הראשית. הפעם פו, לוחם הדרקון, מוזמן להפוך למנהיג הרוחני של עמק השלום, מה שאומר שהוא צריך למצוא ולאמן לוחם דרקון חדש לפני שיוכל לתפוס את תפקידו הרם החדש. גרוע מכך, לאחרונה נראתה קוסמת מרושעת וחזקה, לטאה זעירה שיכולה לשנות צורה לכל יצור, גדול או קטן. גם עם קולותיהם של ויולה דיוויס, אוקוופינה, דסטין הופמן, ג'יימס הונג, בריאן קרנסטון, איאן מקשיין וקי הוי קואן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully