וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר ליאור פרחי ("תיזהר ממנה") הלך לעולמו בגיל 53

12.2.2024 / 17:34

הזמר המצליח, שנפטר היום לאחר שלקה בדום לב, הוציא מעל עשרה אלבומים מאז שנות ה-90 ויצר שירים לאייל גולן, שרית חדד, זהבה בן ואחרים. אחיו זבולון אמר לוואלה! תרבות שהוא נמצא בבית ללא רוח חיים

הזמר ליאור פרחי מדבר בריאיון למהדורת השבת של חדשות 13 על התקופה הקשה בחייו: על התביעה שהגיש נגד הפרויקט של רביבו, על הדיכאון ועל המגורים עם אמו בגיל 50/צילום: רשת 13

הזמר ליאור פרחי הלך לעולמו היום (שני) בביתו לאחר שלקה בדום לב. בן 53 היה במותו. אחיו זבולון אישר לוואלה! תרבות שהוא נמצא היום ללא רוח חיים, לדבריו מת בשנתו. ממשפחתו של פרחי נמסר: "בצער רב, בשוק ותדהמה משפחת פרחי מודיעה על מותו של ליאור פרחי בן 53 היה בלכתו. ליאור היה מאבני הדרך של המוזיקה הישראלית והקדיש את חייו לשימור המוזיקה המזרחית. ליאור נפטר מדום לב, הותיר אחריו משפחה אהובה ושלושה ילדים. הלוויה תתקיים הערב בשעה 21:30 בכפר נחמן רעננה".

ליאור פרחי. אביב חופי
ליאור פרחי/אביב חופי

הקריירה של פרחי, מהזמרים האהובים בזמר הים-תיכוני, החלה בשנות ה-80, כשעוד היה נער. את אלבומו הראשון, "כמו אבן שותקת", הוא הוציא בתחילת 1995, ומאז הקליט עוד כעשרה אלבומים נוספים שזכו להצלחה גדולה. לאורך השנים כתב והלחין שירים לשרית חדד ("ים של אהבה"), אייל גולן ("בשבילך נוצרתי"), זהבה בן ("תגיד לי מותק"), פיני חדד ("חוזר הביתה") ועוד, ושר דואטים עם שלמה גרוניך ויפה ירקוני.

הלהיט המזוהה איתו ביותר הוא "תיזהר ממנה", שיצא בתחילה ב-2005 ואחר כך זכה לחידוש מצליח יחד עם סאבלימינל. ב-2008 הוציא את האלבום "חשמל באוויר". שיר הנושא שכתב יחד עם רמי לב הפך ללהיט. בעשור האחרון הוא הקליט חידוש מצליח מאוד לשיר "שומר החומות", ובכלל הרבה להקליט לאורך השנים גרסאות כיסוי שזכו לאהבה רבה. בשנים האחרונות הוא לא הפסיק להקליט, ואת שירו האחרון, הדואט "מילה שלי" יחד עם זוהר יעיש, שחרר לפני כחמישה חודשים בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הלהיט הגדול

והשיר האחרון

פרחי היה גרוש ואב לשלושה ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully