וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ביונסה מוציאה שירים חדשים כדי שלא נדבר על עזה": הטרלול האנטי-ישראלי החדש

עודכן לאחרונה: 13.2.2024 / 9:26

לצד המעריצים המאושרים מההודעה על אלבום חדש של ביונסה, היו קונספירטורים שטענו כי ביונסה מוציאה שירים חדשים בזמן הסופרבול כדי להסיח את דעת הקהל בעולם "מהטבח בישראל מבצעת ברפיח": "ישראל ניצלה את ההזדמנות כדי להפגיז"

צה"ל חושף תיעוד מרגעי חילוץ החטופים במהלך המבצע ברפיח/דובר צה"ל

במהלך גמר הסופרבול שהתקיים אתמול בלילה, הכריזה ביונסה על אלבום חדש שיהיה הפעם בסגנון קאנטרי. כבר אתמול שוחררו לאוויר העולם שני סינגלים חדשים. האלבום צפוי לצאת ב-29 במרץ והוא יהיה חלקו השני של האלבום המדובר "Renaissance" שיצא ב-2022. שני הסינגלים שכבר יצאו מתוך האלבום הקרוב, "Texas Hold 'Em" ו-"16 Carriages", זמינים בשירותי הסטרימינג.

אלא שלצד המעריצים המאושרים, היו גם כאלה שהחלו לפתח ברשתות החברתיות קונספירציות אנטי-ישראליות מטורללות למדי. אחת כזו היא הטיקטוקרית ג'ורדן סימון שהעלתה סרטון לטיקטוק ובו טענה בין השאר כי ביונסה מוציאה שירים חדשים כדי להסיח את דעת הקהל בעולם "מהטבח בישראל מבצעת ברצועת עזה", כלשונה. נכון להיום, הסרטון של סימון גרף 324 אלף לייקים ו-4,000 תגובות.

@jordxn.simone We HAVE to keep our attention where it matters. dont let these horrors go unnoticed. #greenscreen #beyonce #superbowlsunday #superbowl #newmusic #? ♬ original sound - jordan

"בזמן הסופרבול ביונסה שחררה שני שירים חדשים, בדיוק בזמן שישראל הפילה פצצות על רצועת עזה", אמרה סימון בעלת ה-460 אלף עוקבים. "כן, שמעתם אותי נכון. בזמן שדעתנו הוסחה עם המוזיקה החדשה של ביונסה, ישראל ניצלה את ההזדמנות כדי לבצע מתקפה מזעזעת חסרת תקדים על העיר הכי מאוכלסת בעולם כרגע. זה לא קרה במקרה. אני יודעת שהוצאה של מוזיקה חדשה על ידי ביונסה היא דבר מרגש. שני שירים חדשים ואלבום חדש זה דבר משמח ומרגש, אבל אל תתנו לזה להיות הדבר הכי חשוב כרגע כי הדבר הכי חשוב הוא מה שקורה ברפיח".

  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully