וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקפלו: הלהקה הנורבגית שאיימה להחרים את האירוויזיון בגלל ישראל - תשתתף בכל זאת

עודכן לאחרונה: 13.2.2024 / 10:40

חברי להקת Gåte הצהירו אחרי זכייתם בקדם שהם צריכים זמן לשקול אם להשתתף בתחרות במקרה שישראל תתמודד בה. עכשיו הם כבר מבהירים אחרת, אך מבטיחים להשתמש בפלטפורמה כדי לקרוא לסיום המלחמה בעזה

עדן גולן בגמר "הכוכב הבא לאירוויזיון" בקשת 12, מבצעת גרסת כיסוי לשיר "I don't want to miss a thing" של אירוסמית', 6 בפברואר 2024/קשת 12

להקת Gåte, שניצחה בקדם-אירוויזיון הנורבגי ושקלה להחרים את התחרות בגלל השתתפות ישראל בצל המלחמה בעזה - התקפלה והבהירה שתשתתף בתחרות. הלהקה תתחרה באירוויזיון, שייערך במאי השנה במאלמו, שבדיה, עם השיר "Ulveham" ("עור זאב"), המבוסס על בלדה סקנדינבית מימי הביניים.

בתחילה אמרו חברי הלהקה, שנשאלו על השתתפות ישראל בתחרות, שהם יקחו את הזמן לחשוב על הנושא. היום הם כבר הבהירו אחרת. "כן, אמרנו שאנחנו צריכים קצת זמן כדי להבין שבאמת ניצחנו, היינו זקוקים לזה כדי להפנים ולקחת נשימה. אבל עכשיו אנחנו מוכנים לומר שבחרנו להשתתף", אמרה זמרת ההרכב, גונהילד סונדלי.

עם זאת, הם הדגישו כי הם מתכוונים להשתמש בפלטפורמה כדי להביע את דעתם על המלחמה ולקרוא להפסקת אש, אמרו כי הם מתנגדים להשתתפות ישראל בתחרות, שאותה כינו "בעייתית". "שקלנו ביסודיות ובמשך זמן רב איך להשתמש בקולות שלנו סביב המשבר הזה שהעולם חווה", אמר גיטריסט הלהקה.

גם באירלנד, פינלנד ואיסלנד עלו קולות הקוראים להדיח את ישראל מהתחרות ולהחרים אותה אם היא תשתתף, אך עד כה, לאחר שאיגוד השידור האירופי הבהיר כי ישראל תשתתף באירוע, אף מתחרה לא מימש את איומיו בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully