וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון היבשר, הסאונדמן המיתולוגי של הבארבי, הלך לעולמו בגיל 62

עודכן לאחרונה: 13.2.2024 / 12:10

טכנאי הסאונד המיתולוגי של המועדון בתל אביב, הלך לעולמו בגיל 62 לאחר מאבק במחלת ריאות קשה. הבארבי: "איש הרוק והאגדה נפרד מאיתנו בטרם עת הבוקר. אנחנו שבורי לב"

דורון היבשר, טכנאי הסאונד המיתולוגי של מועדון הבארבי בתל אביב, הלך הבוקר (שלישי) לעולמו בגיל 62 לאחר מאבק במחלת ריאות קשה. בפוסט שנכתב בפייסבוק של בארבי נכתב: "דורון אהוב ליבנו, הסאונדמן המיתולוגי שלנו, איש הרוק והאגדה, נפרד מאיתנו בטרם עת הבוקר. אנחנו שבורי לב. פרטים על מועד הלוויה נפרסם בהמשך".

דורון - אחד האנשים המזוהים ביותר עם המועדון התל אביבי - חתום על הקלטות של כמה אלבומי הופעות בבארבי, ביניהם המופע של עמיר לב במקום, המופע של דן תורן וכן על חלק מהשירים באלבומים "רישומי פחם" ו-"מודה אני" של מאיר אריאל. לדורון הייתה גם להקה בשם "סיבובים מסוכנים" שעימה הופיעה בכמה מקומות, ביניהם גם בבארבי כמובן.

דורון היבשר סיבובים מסוכנים בארבי. וואלה, מערכת וואלה!
דורון היבשר/מערכת וואלה!, וואלה

עיתונאי המוזיקה יובל אראל כתב עליו באתר שלו: "בשנה האחרונה מצבו הרפואי של דורון הורע, הוא סבל ממחלת ריאות שפגעה ביכולתו להתנועע ולהתנהל חופשי כמו בעבר. היה מחובר למכונת חמצן קטנה אולם המשיך לעבוד למרות זאת. אני מקווה שכעת הוא נח בחדר האמנים השמור לאלו שעזבו את העולם, מרימים כוס ערק נקיה ומחכים להופעה של להקת השפשפות".

  • עוד באותו נושא:
  • בארבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully