וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפילו הפשוטע סותם מפחד": הריאיון של חיים אתגר עם אריה אלפרון מסעיר את הרשת

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 20:45

ריאיון שקיים חיים אתגר עם איש משפחת הפשע בסופה של כתבה בתוכנית "חשיפה" אמש מעוררת תגובות רבות ברשתות החברתיות: "מהראיון עם אלפרון אני מבינה שחיים אתגר רוצה לסיים עם העניין הזה של לחיות"

ריאיון שקיים חיים אתגר עם אריה אלפרון בסופה של כתבה בתוכנית "חשיפה" אמש מעוררת תגובות רבות ברשתות החברתיות.

אתמול כזכור שודר בקשת 12 סרט בתוכנית "חשיפה" שמציג את סיפורה של נטלי שבת, אשר התאהבה בגיל 17 בבן משפחת הפשע. בתוכנית שודרה כתבה שגוללה את הסיפור שלה, מהרגע שבו התחתנה עם אריה אלפרון ועד הרגע שמצאה את עצמה עוזבת לצד השני של העולם במטרה להתחיל מחדש, כשהיא משאירה מאחור את אבי בתה.

נטלי שיתפה בתוכנית על הקשיים והפחד שחוותה בחיי הנישואים לאלפרון ועל התגובה שלו לבקשה שלה לגירושים. בתוכנית גם שודרה הקלטה של השיחה שיזם אלפרון עם אביה של נטלי, שבה נשמע כשהוא מאיים על חייה ועל חיי בתה: "אעשה שואה. אני לוקח אותה עם הילדה ושם את שתיהן בתוך המנסרה. אתה תבכה דם. אני לא אוהב את הבת שלי, מצדי לשים לה בלטה על הראש. סלט ירקות קצוץ אני אעשה ממנה, אפזר אותה בכל הארץ".

חיים אתגר אריה אלפרון חשיפה. קשת 12, צילום מסך
חיים אתגר ואריה אלפרון/צילום מסך, קשת 12

לאחר שידור התוכנית, אלפרון הגיע לריאיון אצל חיים אתגר כדי להסביר את הצד שלו ולקרוא לגרושתו להחזיר לו את בתו שלטענתו נחטפה מהארץ. "היא עזבה את הגרוש שלה וחטפה את הילדה, כבר חצי שנה שהם בארצות הברית ואין לי שום קשר עם הילדה. אני בסך הכל רוצה שבית המשפט ייתן לי אישור שזו חטיפה ואז יחזירו אותה עם אזיקים לארץ", אמר.

אלו רק מקצת מהתגובות הרבות לריאיון של חיים אתגר עם אלפרון, שבמהלכו נזף אתגר באלפרון, הסביר לו איפה הוא טעה וכיצד הוא יכול לתקן את דרכיו - ואף "חינך" אותו. "אריה אלפרון וחיים אתגר היה ראיון מדהים. כנראה האחרון בחייו של חיים אתגר אבל איזה דרך ללכת וואו. חיים כל הכבוד נזכור אותך כמו שתמיד היית, דרמטי ועם ג'ל בשיער", כתב אחד הגולשים.

גולש אחר כתב: "חיים אתגר הטרחן מחנך את אריה אלפרון לנימוסים והליכות" - והוסיף סמיילי. אחר כתב: "אני מחכה מהרגע שקמתי לפוסט של הפשוטע על חיים אתגר ומשפחת אלפרון אבל נראה שגם הוא מבין שעדיף לפעמים לסתום את הפאקינג פה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

גולש נוסף כתב: "רואה את אלפרון אצל חיים אתגר. מאחורי הספה. איזה פחד". גולש אחר הוסיף: "אלפרון אמר לחיים אתגר עכשיו שהוא מניאק. חיים, תתנדב דחוף לשירות מילואים בעזה בזמן הקרוב". גולשת אחרת כתבה: "מהראיון עם אלפרון אני מבינה שחיים אתגר רוצה לסיים עם העניין הזה של לחיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully