וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות התקרית האנטישמית, זה העונש של הקומיקאי הבריטי

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 23:36

הסטנדאפיסט פול קארי, שגירש יהודי מהקהל בהופעתו אחרי שזה סירב להריע לדגל פלסטין, לא יוזמן יותר להופיע בתיאטרון הסוהו, כך נמסר מטעם המקום

נחיתת מסוק החטופים/דובר צה"ל

אחרי שכבר התנצל על האירוע, תיאטרון הסוהו בלונדון מודיע כי הקומיקאי פול קארי לא יוכל עוד להופיע אצלו. ההודעה מגיעה אחרי שהנהלת המקום חקרה את ההאשמות על כך שבמהלך מופע סטנד-אפ, קארי גירש צופה ישראלי בשם ליאהב איתן מפני שסירב להריע לדגל פלסטין.

לפי נוכחים שהיו במקום, קארי הציב את דגלי אוקראינה ופלסטין על הבמה וביקש מהקהל לעמוד לכבודם. כששאל צופה מדוע לא קם, והאם זה מפני שלא נהנה מהמופע, השיב איתן שהוא נהנה עד שדגל פלסטין הוצב על הבמה. בשלב זה קארי תקף אותו מילולית: "תסתלק מהמופע שלי. לך תזדיין ותסתלק מפה". הצופים הצטרפו לקריאות וצעקו לעבר הצעיר להסתלק ו"לשחרר את פלסטין", עד שהוא עזב את המקום.

קומיקאי פול קארי. טוויטר, צילום מסך
ליאהב איתן ופול קארי/צילום מסך, טוויטר

הקומיקאי פול קארי, אשר הסית את הקהל נגד הבחור הישראלי ובסופו של דבר הביא לסילוקו מהמופע, משתתף בהפגנות פרו-פלסטיניות רבות בבירה לונדון. ממש לפני המופע שלו בעיר השתתף קארי בצעדה פרו-פלסטינית שם הוא קרא ביחד עם חבריו קריאות שנאה נגד ישראל ובעד פלסטין, ביניהן "פלסטין תחיה לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully