וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד הנרצחים בפיגוע - בן דוד של נועה קירל: "העצב ושבר הלב לא פוסקים"

עודכן לאחרונה: 18.2.2024 / 10:57

אחד משני הנרצחים בפיגוע בצומת ראם הוא רס"ל במיל' אורי יעיש, בן דודתה של הזמרת נועה קירל שנפרדה ממנו בפוסט באינסטגרם: "המציאות הטרגית הגיעה גם אליי ולמשפחתי. גיבור ישראל. העצב ושבר הלב לא פוסקים, אני מחזקת את משפחת יעיש נזכור לעד את אורי"

בווידאו: חשד לפיגוע ירי בצומת ראם/צילום: TPS, לפי שימוש בחוק 27א לזכויות יוצרים

אחד משני הנרצחים בפיגוע בצומת ראם הוא רס"ל במיל' אורי יעיש, בן דודתה של הזמרת נועה קירל שנפרדה ממנו בפוסט מרגש באינסטגרם: "המציאות הטרגית הגיעה גם אליי ולמשפחתי. גיבור ישראל. העצב ושבר הלב לא פוסקים, אני מחזקת את משפחת יעיש נזכור לעד את אורי. יהיה זכרו ברוך".

יעיש, בן 27 ממודיעין, הוא חייל בפלס"ם 8119 בחטיבת ירושלים. בפיגוע, שאירע אתמול, נרצח ישי גרטנר, תושב מודיעין עילית, ונפצעו עוד ארבעה בני אדם. המחבל, תושב מזרח ירושלים, נוטרל במקום על ידי חייל.

גרטנר, בן 23 ממודיעין עילית ותלמיד ישיבת "מאור התלמוד", נפצע אנושות מהירי והובהל לבית החולים תוך פעולות החייאה. מאוחר יותר נקבע מותו. צעיר נוסף כבן 16 שהיה בזירה, נפצע אנושות; כמו כן, נער בן 20, גבר בן 65 ואישה בת 65 נפצעו קשה.

רס״ל (מיל׳) אורי יעיש, בן 27, ממודיעין, חייל בפלס״ם 8119, חטיבת ירושלים (16), נהרג בפיגוע בצומת ראם. פברואר 2024. דובר צה"ל
אורי יעיש/דובר צה"ל

האזרח שניטרל את המחבל הוא קצין במילואים שהשתמש באקדחו האישי. האזרח סיפר לכוחות בשטח כי שמע את היריות מהעבר השני של הכביש. "נסעתי ממזרח למערב בצומת, פניתי לכיוון תחנת הדלק ושמעתי ירי מכיוון התחנה", סיפר איש המילואים, "הבן שלי היה איתי ברכב, ביקשתי ממנו שיזמין משטרה, חבשתי כובע זיהוי ויצאתי עם אקדח".

"דרכתי את האקדח, זיהיתי את המחבל כשהוא מבצע ירי אל עבר רכבים שעוברים בכביש", המשיך ופירט, "כרעתי ברך, יריתי בו ממרחק של 50 מטר כמה כדורים בצורה מבוקרת עד שהמחבל נפל. רצתי ווידאתי שהמחבל מנוטרל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
זירת הפיגוע בצומת מסמיה, 16 בפברואר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זירת הירי, אתמול/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
כוחות הביטחון על רקע זירת פיגוע ירי בצומת ראם. נתי שוחט, פלאש 90
זירת הירי, אתמול/פלאש 90, נתי שוחט

לפי תחקיר ראשוני שנערך אתמול, המחבל הוא תושב מזרח ירושלים, בן 37, אב לארבעה ללא עבר ביטחוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully