וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שסאבלימינל הגיש תלונה על "התעללות בבנו": המורה והמנהלת נחקרו במשטרה

עודכן לאחרונה: 18.2.2024 / 11:12

המחנך ומנהלת בית הספר נחקרו במשטרה לאחר הגשת התלונה של סאבלימינל על מספר סעיפים חמורים בהתעללות בבנו: "לשמור ולהגן על בני זו האחריות שלי, בבית הספר מתרחשים מקרי אלימות ובריונות חמורים מאוד לא רק כלפי בני"

סאבלימינל והצל מכריזים על איחוד במתי במהלך הופעה של סאבלימינל, מועדון הבארבי בתל אביב, 25 באוקטובר 2022/שיר פינטו

לפני כחודש אירעה תקרית שבמסגרתה פרץ המוזיקאי קובי שמעוני (סאבלימינל) לתוך בית הספר של בנו בתל אביב ואיים לכאורה על המורה שלו. לאחר שנחקר במשטרה, הגיש סאבלימינל תלונה בשם בנו שבו האשים את המורה ומנהלת בית הספר בכליאת שווא, התעללות בקטין חסר ישע, הפרת חובת אחראי ואיומים. היום נודע כי המורה ומנהלת בית הספר נחקרו במשטרה לאחר הגשת התלונה.

"אני קודם כל אבא", מסר סאבלימינל. "לשמור ולהגן על בני זו האחריות שלי, בבית הספר מתרחשים מקרי אלימות ובריונות חמורים מאוד לא רק כלפי בני ולא רק בשכבה של בני, כפי שעולה מדיווחים מדאיגים אליהם נחשפתי. אנחנו חייבים לשמור על הילדים שלנו, הם חייבים להיות בטוחים ומוגנים בבית ספר. מחנך צריך להיות איש חינוך שלמד את מקצוע ההוראה, מחנך זה תפקיד חשוב עם משמעות והשפעה עצומה על הנפש וההתפתחות של הילדים הקטנים שלנו, במקרה שלנו קרה הגרוע מכל וה'מחנך' לא רק שלא הגן על בני אלא היה בעצמו בריון שמתעלל בבני ובהתנהגותו סימן לילדים אחרים כיצד להתנהג כלפי בני.

"בניגוד לפרסומים המגוחכים לא פרצתי לבית הספר ולא תקפתי אף אחד יש מצלמות ותיעודים רבים לאירוע כולו. אני סומך על המשטרה שתגיע לחקר האמת ובעיקר שתמצה את הדין עם המורה ועם האחראים בכלל על כל מה שנוגע לביטחון הפיזי והנפשי של ילדינו במסגרות החובה כמו בית הספר".

קובי שמעוני, ספטמבר 2022. ראובן קסטרו
סאבלימינל/ראובן קסטרו

לפני כחודש כאמור פרץ סאבלימינל לתוך בית הספר של בנו, התנהג לכאורה באלימות מילולית ואיים על המורה של בנו. לאחר מספר ימים הוא זומן לחקירה באזהרה במשטרה בחשד לאיומים. בתגובה, הגיש הזמר תלונה נגד המורה על התעללות בבנו הקטין ונגד מנהלת בית הספר על הפרת חובת דיווח.

בעקבות התקרית - חברת הנדל"ן "אפי קפיטל" ביטלה את חוזה הפרזנטור עם המוזיקאי סאבלימינל. כך פרסמו לראשונה "ערב טוב עם גיא פינס". "אפי קפיטל" מסרו בתגובה כי הם עדיין אוהבים ומעריכים את סאבלימינל: "ההחלטה על ביטול החוזה הייתה משותפת לשני הצדדים. עשינו איתו קמפיין מדהים לפני כשנה והצדדים ממשיכים להיות בקשר טוב וחברי".

דוברו של המוזיקאי מסר לוואלה! תרבות: "סאבלימינל הוא קודם כל אבא. המשפחה שלו זה לפני הכל. הכל לטובה. אנחנו מאחלים לכל עם ישראל ימים טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully