וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד ברוזה תורם את כל הכנסותיו החודש לנפגעי הטראומה מהמלחמה

עודכן לאחרונה: 18.2.2024 / 12:40

המוזיקאי החליט להקדיש לעמותת נט"ל - המעניקה סיוע נפשי לנפגעי טראומה על רקע טרור ומלחמה - את כל רווחיו האישיים מההופעות בחודש פברואר ומהמופע הגדול בחודש מרץ

ברוזה/במאי: דובי קליין, הגברה: אילן לוי, סטילס: ראובן קסטרו, תאורה: יוסי אדיג'ס, עריכה: ירדנה עבודי-פוקס, הפקה: חגית ברק

רגע לפני שהוא פותח את סיבוב הופעות החורף לציון 40 שנה לאלבום "האישה שאיתי", החליט המוזיקאי דויד ברוזה לתרום את הכנסותיו האישיות מהופעות חודש פברואר והמופע הגדול במרץ בהיכל התרבות, לעמותת נט"ל המעניקה תמיכה רגשית חיונית לנפגעי הטראומה.

עמותת נט"ל, המעניקה סיוע נפשי לנפגעי טראומה על רקע טרור ומלחמה, פועלת מאז תחילת המלחמה במתכונת חירום. העמותה הרחיבה והגדילה את המענים והתשתיות במאות אחוזים על מנת לענות לפונים הרבים ולסייע להם להתמודד עם הטראומה והחרדה שנגרמו מהאסון הלאומי והלחימה המתמשכת מתוך הבנה כי ככל שיוקדם הטיפול בהם כך גובר הסיכוי להחזירם לשגרת חיים תקינה.

מאז תחילת המלחמה ב-7 באוקטובר מופיע דויד ברוזה ללא הרף בעשרות הופעות מול אלפי חיילים, אזרחים ותושבים שפונו מבתיהם בעוטף עזה ובצפון המדינה. במקביל פעל רבות בארץ ובעולם על מנת לעלות מודעות ל"פציעה השקופה" של נפגעי הטראומה הרבים ולגייס תרומות עבור המשך פעילות העמותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully