וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתגעגעת לגופך מטפס עלי": ג'ניפר לופז שרה על הסקס עם בן אפלק?

עודכן לאחרונה: 18.2.2024 / 13:25

האלבום הטרי של הזמרת, "This is Me... Now", מושפע ממערכת היחסים המתוקשרת שלה עם השחקן בן אפלק. השיר הסוגר באלבום, "Greatest Love Story Never Told", מתאר כביכול גם את מה שקורה בין השניים מאחורי דלתות סגורות

ג'ניפר לופז ובן אפלק - פעם והיום/רויטרס

ג'ניפר לופז צוללת באלבום החדש שלה, "This is Me... Now", למערכת היחסים הרומנטית שלה עם השחקן בן אפלק - כולל שורות שמתארות לכאורה את יחסי המין של השניים. השניים הצהירו כי ההשראה לאלבום נבעה במידה רבה מהקשר בין שני האמנים.

האלבום כולל כמה שירים על מערכת היחסים, ובמיוחד בולט ביניהם השיר הסוגר: "Greatest Love Story Never Told", שמתייחס כביכול לשלל רגעים מהקשר בין השניים, שחזרו להיות יחד אחרי שנים ארוכות בנפרד, וכולל גם את השורות הבאות: "מתגעגעת לגוף שלך מטפס עלי, מחליק לתוכי, הדרך שאני רוכבת עליו, גופים מתמזגים, הבט בתזמון שלנו. אני שוכחת מהעולם כשאנחנו לבדנו, זה הדבר היחיד שהרגיש אי פעם כמו הבית".

בתחילת שנות האלפיים צמד הכוכבים היה מהזוגות הלוהטים ביותר בביצה הבינלאומית. השניים ניהלו מערכת יחסים צמודה לאור הזרקורים ואפילו התארסו זה לזו. בספטמבר 2003 השניים היו אמורים להינשא, אבל ביטלו את החתונה ברגע האחרון ושנה לאחר מכן נפרדו. מאז השניים הספיקו לנהל מערכות יחסים חדשות, להתחתן עם אחרים, להביא ילדים לעולם ולהתגרש מבני הזוג הקודמים. בשנת 2021 חזרו השניים זה לזרועותיה של זו.

ג'ניפר לופז ובן אפלק, 1 ביוני 2023. GettyImages, GettyImages
ג'ניפר לופז ובן אפלק, 1 ביוני 2023/GettyImages, GettyImages

בריאיון של הכוכבת למגזין Variety בדצמבר האחרון היא שיתפה על הזוגיות של השניים ועל מה הם למדו מאז הסיבוב הראשון שלהם יחד. "שנינו סובלים מפוסט טראומה ממערכת היחסים הראשונה שלנו", סיפרה לופז ושיתפה כי הזוגיות לאור הביקורת התקשורתית המתמדת לא הייתה פשוטה עבורם. "אבל אנחנו מבוגרים יותר עכשיו, אנחנו חכמים יותר. אנחנו גם יודעים מה באמת חשוב בחיים, וזה לא מה שאנשים אחרים חושבים. זה עניין של להיות נאמן למי שאתה".

לאלבום החדש נלווה סרט באותו שם שיצרה לופז, שבו מעורב גם אפלק, וגם הוא מבוסס לפחות באופן חלקי על מערכת היחסים של השניים. הסרט, דרמה קומית שזוכה לביקורות לא רעות, זמין גם לצופים הישראלים עם תרגום לעברית באמזון פריים וידאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully