וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילן שילוח בריאיון נדיר: "הכול הולך לאבדון אם אנחנו לא עוצרים מה שקורה פה"

עודכן לאחרונה: 18.2.2024 / 14:32

איש העסקים והקמפיינר של המחאה נגד ממשלת נתניהו מתראיין בפרק סיום העונה של "דוח רולניק" בכאן 11, ואומר: "היום אנחנו מבינים שאנחנו צריכים להילחם על מדינה שאיבדנו. לאט לאט בשיטת הסלאמי לקחו לנו את המדינה". צפו בהצצה

אילן שילוח/כאן 11

איש העסקים אילן שילוח, שמלווה את המחאה נגד ממשלת נתניהו הנוכחית כקמפיינר, אומר לגיא רולניק בריאיון נדיר כי "נשלחו אליו מרגלים". בריאיון שישודר הערב (ראשון), בפרק סיום העונה של תכנית התחקירים "דוח רולניק" ב-21:30 בכאן 11, מדבר שילוח על הסיבות שהצטרף למאבק, ועל הזעם שלו כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו וחברי ממשלתו. צפו כאן בהצצה קצרה לפרק.

"לא התראיינתי 15 שנה", אומר שילוח, שנוהג להתבטא בטוויטר, ומצטט מה כתב יום לאחר השבעת הממשלה: "שחר של יום שחור. העם בחר בגזענים חרדים דתיים וביביסטים. המפסידים: חילונים, נשים, להטבים ,מערכת המשפט והדמוקרטיה. ישראל צועדת לשלטון גברי, גזעני, חרדי דתי".

רולניק שואל האם בקרב המטה של נתניהו, "המבוקש מספר אחת זה אילן שילוח".

"אני אולי אחד המבוקשים כן, בטח ב-20 הראשונים", עונה האחרון, וטוען: "אני יודע ששלחו אליי גם מרגלים".

אילן שילוח אצל רולניק/כאן 11

"אני מאז המחאה התחלתי לעשן, קופסה ביום. עד גיל 60 לא נגעתי בסיגריה בחיים, הלך עליי", אומר שילוח, שמספר שהוא לא ישן מאז ינואר האחרון. "הכל הולך לאבדון אם אנחנו לא עוצרים את זה, היום אנחנו מבינים שאנחנו צריכים להילחם על מדינה שאיבדנו אותה ב-30 שנה האחרונות כששתינו קפה, נסענו לחוץ לארץ, עשינו קריירות, הלכו להייטק, ולאט לאט הם בשיטת הסלאמי לקחו לנו את המדינה. כרגע אנחנו במלחמה כדי לעצור את מה שקורה, אבל המשמעות היא שצריך להחליך את השלטון לשנות את ה... לאן הולכים וזה ייקח הרבה שנים לשקם את כל מה שהיה פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully