וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן והקומיקאי מריאנו אידלמן ("ארץ נהדרת") מצטרף ל"רוקדים עם כוכבים"

עודכן לאחרונה: 18.2.2024 / 15:59

אידלמן, שמככב ב"ארץ נהדרת" מאז עונתה הראשונה, מצטרף כמשתתף לעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים". התכנית, בהפקת טדי הפקות, נמצאת בליהוקים בימים אלה ותעלה בהמשך השנה בקשת 12

גמר רוקדים עם כוכבים 2023 - ריקוד הגמר הראשון של גיה באר גורביץ/קשת 12

השחקן והקומיקאי מריאנו אידלמן, שמככב ב"ארץ נהדרת" מאז עונתה הראשונה, מצטרף כמשתתף לעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים". התכנית, בהפקת טדי הפקות, נמצאת בליהוקים בימים אלה ותעלה בהמשך השנה בקשת 12.

בעונה הקודמת זכו בגמר "רוקדים עם כוכבים" השחקנית והקומיקאית עדי חבשוש והרקדן ארטיום ליאסקובסקי. ההצבעה כללה למעלה משני מיליון הצבעות. לזכייה היה שותף מתנאל קונבסקי שהחליף את ארטיום אשר נפצע בחצי הגמר. למקום השני בתכנית הגיעו גיה באר גורביץ וחיים פרשטיין, ולמקום השלישי לי בירן ונינה סול.

מריאנו הוא חלק מהצמד הקומי "אלי ומריאנו" לצד חברו מספסל התיכון אלי פיניש משנת 1996. הצמד זכה לחשיפה בתוכניתו של דודו טופז "הראשון בבידור" ששודרה בערוץ 2. החל מ-2003, משתתף אידלמן בכל העונות של תוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת", ששודרה תחילה בערוץ 2 ומאוחר יותר בערוץ 12 במסגרת שידורי קשת. בתוכנית מחקה מריאנו אנשי ציבור ובידור, כאשר המרכזי שבהם הוא החיקוי של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully