וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"1341 פריימים מהמצלמה של מיכה בר-עם" זכה בפרס הסרט הטוב ביותר של הפורום הדוקומנטרי

19.2.2024 / 23:30

תאגיד כאן בהישג מרשים: זכה בשמונה פרסים בטקס פרסי הפורום הדוקומנטרי לשנת 2023, ובהם פרס הסדרה הטובה ביותר שניתן לסדרה "טבריה - מתחת לקו האדום". הזוכה הגדול הוא הסרט "1341 פריימים מהמצלמה של מיכה בר-עם" של הבמאי רן טל. לרשימה המלאה

טריילר הסרט "1341 פריימים מהמצלמה של מיכה בר-עם"/רן טל

הערב (שני) נערך טקס פרסי הפורום הדוקומנטרי לשנת 2023 במהלכו הוכרזו תשעה פרויקטים תיעודיים כזוכים הגדולים של השנה. הזוכה הגדול בתחרות השנה הוא הסרט "1341 פריימים מהמצלמה של מיכה בר-עם" של הבמאי רן טל.

תאגיד השידור הציבורי כאן רשם הישג מרשים: זכה בשמונה פרסים בטקס, ובהם פרס בקטגוריית הסדרה התיעודית הטובה ביותר שניתן לסדרה "טבריה - מתחת לקו האדום", שביימה קרין קיינר, עוסקת במאבק הפוליטי הסוער בעיריית טבריה וזכתה לשבחי הביקורות. התאגיד זכה בין השאר גם בשני פרסים לסרט "1948 - לזכור ולשכוח" של הבמאית נטע שושני בקטגוריית עריכה עבור העורכת נטע דבורקיס ובקטגוריית תחקיר עבור לילי יודינסקי, גל רוזנבלוט וז'אנן בסול; בפרס סרט הדוקו הקצר שהוענק ל"אני רואה אותך" של כאן בבימוי אדם ויינגרוד; בפרס הצילום שהוענק לצלמי הסרט "שקרים שסיפרתי לעצמי" של כאן - יפים גרבוי, טניה דודניק וניקולאי ויקטורוב; ובפרס סרט ביכורים זכה הסרט "שלושתנו" של הבמאית הניה ברודבקר. הסרט, שקטף גם את פרס הסרט התיעודי בפסטיבל הסרטים בירושלים, מתעד את מאבקם של הניה ובעלה, זוג חרדי צעיר, לשלב את ילדם האוטיסט במערכת החינוך החרדית המיינסטרימית; בנוסף, התאגיד זכה בפרס גם על סדרת הדיגיטל "הטרמפסטים" ועל הסדרה של כאן חינוכית "להציל את חיות הבר".

מתוך הסרט "1341 פריימים מהמצלמה של מיכה בר-עם". מיכה בר-עם,
1341 פריימים מהמצלמה של מיכה בר-עם/מיכה בר-עם

בקטגוריית סרט תיעודי עד 65 דקות זכה הסרט "למקרה שאת עדיין בסביבה" של הבמאית והצלמת טליה (טוליק) גלאון. הסרט "ליל כלולות" של הבמאית רחל אליצור שעוסק גם הוא בטאבו בחברה החרדית זכה בקטגוריה המקצועית למוזיקה מקורית עבור קרני פוסטל. כמו כן הסרט "אם זה נגמר - ענבל פרלמוטר" בבימוי שרון לוזון זכה בקטגורית עיצוב פסקול עבור עבודתו של אביב אלדמע.

"לבד בחזית" כתבה בבימוי של איתי אנגל ממערכת "עובדה", זכתה בקטגוריית הכתבה התיעודית. בקטגוריית סרט סטודנטים/יות זכתה היוצרת זוהר אוריין כהן עם סרטה "שמעי קלמי", בוגרת בית הספר לאמנויות הקול והמסך במכללה האקדמית ספיר. המוסד האקדמי כולו אף קיבל אות הוקרה להישגים מיוחדים בתחום הקולנוע הדוקומנטרי. פרס מפעל חיים הוענק ליוצר והמנטור המוערך דני סיטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully