וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'יי פוקס הועלה לבמה עם כיסא גלגלים. הקהל נעמד וקיבל אותו בתשואות

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 15:27

כוכב "בחזרה לעתיד", המתמודד עם פרקינסון מעל ל-30 שנה, הגיע לטקס הבאפט"א - טקס פרסי האקדמיה הבריטית לקולנוע - כדי להעניק את הפרס לסרט הטוב ביותר. ג'יי פוקס עלה לבמה באמצעות כיסא גלגלים וזכה למחיאות כפיים ממושכות. צפו ברגע המרגש

בווידאו: מייקל ג'יי פוקס קיבל אוסקר של כבוד על מאבקו בפרקינסון/צילום: רויטרס

הלילה התקיים טקס הבאפט"א - טקס פרסי האקדמיה הבריטית לקולנוע - והסרט "אופנהיימר" קטף שבעה פרסים. אלא שמי שריגש יותר מכול את הקהל היה השחקן מייקל ג'יי פוקס, המתמודד עם פרקינסון יותר מ-30 שנה, שהועלה במפתיע לבמה בכיסא גלגלים. הקהל הנרגש נעמד ומחא לו כפיים ממושכות. ג'יי פוקס, שהעניק את הפרס לסרט הטוב ביותר, הודה לקהל ואמר: "סרטים הם כמו קסם כי הם יכולים לשנות את יומך, את התפיסה שלך, אפילו את חייך".

צפו ברגע המרגש:

לפני כמה חודשים חשף מייקל ג'יי פוקס סיפור מדהים על כך שכמעט איבד את היד שלו. "היה לי זיהום ביד וכמעט איבדתי אותה. זה היה צונאמי של חוסר מזל", גילה פוקס. השחקן מתמודד עם מחלת הפרקינסון מזה יותר מ-30 שנה, ובשנת 2000, עם החמרת הסימפטומים, פרש ממשחק. בריאיון הוא שיתף שהוא התמודד עם בעיות רבות נוספות - הוא שבר שתי הזרועות ואת הכתף, ריסק את ארובת העין ואת הלחי ושבר את היד שלו. בנוסף, אמר שעבר ניתוח בעקבות גידול בעמוד השדרה.

"יום אחד ייגמר לי הדלק", אמר, "יום אחד אני אגיד, 'זה לא יקרה. אני לא הולך היום'. אני בן 62. אין ספק, אם אמות מחר זה יהיה מוקדם מדי, אבל אני לא חושש מזה".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
מייקל ג'יי פוקס. buftea, צילום מסך
מייקל ג'יי פוקס בכיסא גלגלים/צילום מסך, buftea
מייקל ג'יי פוקס נופל. ספלאש
הנפילה של מייקל ג'יי פוקס/ספלאש

לפני מספר חודשים תועד השחקן כשהוא מועד על הבמה באירוע לקהילת המעריצים של סדרת "בחזרה לעתיד", בה כיכב. "אני סובל מכאבים עזים", הודה השחקן בפני הנוכחים. לצידו של פוקס נכחו עמיתיו כריסטופר לויד בן ה-84 וטום ווילסון בן ה-64, באירוע שהוקדש לקלאסיקת המד"ב האיקונית משנת 1985 בה כיכבו שלושתם. כשניגש פוקס לספה שהייתה על הבמה, תפס הכוכב את רגלו ונפל. למרבה המזל פוקס נחת על הספה הרכה, הצליח להתאושש במהירות והתמודד עם המקרה בהומור.

פוקס התחיל את קריירת המשחק שלו כילד בקנדה, והתפרסם בשנות השמונים בסדרה "קשרי משפחה" בתפקיד אלכס קיטון, הבן המעונב והשמרן של משפחה ליברלית. ב-1985 הפך פוקס לכוכב-על אחרי שהשתתף בסרט "בחזרה לעתיד", וכן כיכב בשני ההמשכונים ובסרטים כמו "זאב צעיר", "סוד ההצלחה שלי", "ד"ר הוליווד", "הנשיא מאוהב", "הפלישה ממאדים" ואחרים. מלבד תפקידיו הראשיים ב"קשרי משפחה" ו"ספין סיטי", ב-2013 כיכב פוקס בקומדיה "מייקל" שהתבססה בחופשיות על חייו, אך בוטלה כעבור עונה אחת. כמו כן התארח בסדרות "סקראבס", "בוסטון ליגל", "הצילו", "השורד המיועד", "תרגיע", "האישה הטובה" ו"הטובות לקרב". לאורך הקריירה שלו זכה פוקס בחמישה פרסי אמי - שלושה על "קשרי משפחה", אחד על "ספין סיטי" ואחד על "הצילו" - והיה מועמד ל-12 נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully