וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא יכולתי לדבר שבועות אחרי 7 באוקטובר. הייתי בהלם קרב"

עודכן לאחרונה: 20.2.2024 / 9:13

לקראת עליית העונה השנייה של התוכנית "אוטו־אוכל VIP" ברשת 13, שוחח הסטנדאפיסט בן בן ברוך עם איריס קול ב-103fm על מה שעבר מ-7 באוקטובר ועד לעליית העונה שצילם עוד לפני טבח שמחת תורה

לקראת עליית העונה השנייה של התוכנית "אוטו־אוכל VIP" ברשת 13, שוחח הסטנדאפיסט בן בן ברוך עם איריס קול ב-103fm על מה שעבר מ-7 באוקטובר ועד לעליית העונה שצילם עוד לפני טבח שמחת תורה. "כל שזה היה קרוב לשבר, לשבת הנוראה, זה היה על גבול הבלתי אפשרי", הודה בן ברוך. "לא רק שלא יכולתי להצחיק, לא יכולתי לדבר. הייתי בשבועיים של שוק, ממש הלם קרב, אין הגדרה יותר מדויקת. אני חייב להודות שהקומדיה מצילה אותנו לא פעם".

בן ברוך המשיך וסיפר על פגישתו עם הפצועים במחלקות השיקום השונות: "אני מגיע למחלקות שיקום, ומהצד השני אני רואה אדם מבואס, הוא בדיכאון. בשלב מסוים אומר 'די, הצחוק זה התקווה שלי להמשיך את החיים האלה'. הם פשוט מבקשים את זה. הקומדיה זה חלק ממני, חלק בלתי נפרד. ברגע שהבנתי שמהצד השני דורשים ומבקשים שאני אצחיק, גם כשזה היה נראה לי קצת מוזר, אז הבנתי כמה זה זה חשוב ואיזה משקל יש לצחוק".

על השתתפותו בתוכנית הריאליטי 'אוטו־אוכל VIP', שבה הוא משתתף לצד אשתו, אמר: "ברמת העיקרון אני חייב להגיד שהעונה הייתה ממש לא צפויה, היו שם דברים שהפתיעו גם אותי וגם את שירן. קודם כול זה שוק שאומרים לך אתה נכנס לבשל באוטו גלידה. אוקיי, יש פה הכול, אבל אין מקום".

  • עוד באותו נושא:
  • איריס קול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully