וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגל פלסטין במקום מגן דוד: הפסל המפורסם של איימי ווינהאוס הושחת

עודכן לאחרונה: 20.2.2024 / 10:48

פסל הברונזה המפורסם של הזמרת איימי ווינהאוס שעומד בשוק קמדן בלונדון מזה כעשור הושחת בימים האחרונים כאשר על תליון מגן הדוד של הזמרת היהודיה המנוחה הודבק דגל פלסטין

בווידאו: לונדון מתגייסת למען החטופים הישראלים/יח"צ

פסל הברונזה המפורסם של הזמרת איימי ווינהאוס שעומד בשוק קמדן בלונדון מזה כעשור הושחת בימים האחרונים כאשר על תליון מגן הדוד של הזמרת היהודיה המנוחה הודבק דגל פלסטין.

המדבקה זוהתה כשייכת לארגון הפרו-פלסטיני Friends of Al Aqsa. אדם שעובד באזור מסר לאתר Jewish Chronicle: "ברור שהם נטפלו דווקא למגן הדוד. הם הרי יכלו להדביק את דגל פלסטין בכל מקום אחר על גבי הפסל. למה הם לא הדביקו את המדבקה על החצאית של איימי או על הראש שלה? ברור שהם השתמשו בדגל פלסטין כדי לכסות את הסמל היהודי היחיד עליה".

הפסל הוצב במקום בשנת 2014, שלוש שנים לאחר מותה הטראגי של ויינהאוס. הוא נוצר על ידי האמן הבריטי סקוט איטון, כמחווה לזמרת היהודיה שמתה בביתה ליד כיכר קמדן בשל הרעלת אלכוהול, ב-23 ביולי 2011. הפסל הפך למוקד עלייה לרגל עבור מעריצים ותיירים. "אנשים אוהבים להגיע לשם כדי להצטלם איתו", מסר העובד לאתר.

מהקמדן מרקט נמסר: "כאשר ההשחתה התגלתה, היא הוסרה מיידית והמגן דוד הוחזר. העניין הועבר לטיפול המשטרה. קמדן מרקט הוא יעד עולמי שמקבל את כולם, ללא אפליה. לא ננהג בסובלנות כלפי כל גילוי של שנאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully