וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגם רודברג נגד סמוטריץ': "להקיא עליך. מוזמן ללכת לעזה להתחלף עם חטוף"

עודכן לאחרונה: 20.2.2024 / 22:59

אחרי ששר האוצר בצלאל סמוטריץ' אמר כי החזרת החטופים "זה לא הדבר הכי חשוב", תקפה אותו השחקנית אגם רודברג: "בא לי להקיא עליך. מוזמן ללכת לעזה להתחלף עם חטוף"

סמוטריץ' קורא לרוה"מ להודיע כי צעדים חד צדדיים יובילו לביטול הסכמי אוסלו ופירוק הרש"פ/ערוץ הכנסת

השחקנית אגם רודברג תקפה (שלישי) את שר האוצר בצלאל סמוטריץ' שאמר מוקדם יותר כי החזרת החטופים "זה לא הדבר הכי חשוב". ""בא לי להקיא עליך. מוזמן ללכת לעזה להתחלף עם חטוף", כתבה באינסטגרם תוך שהיא מתייחסת לריאיון השנוי במחלוקת של שר האוצר.

כאמור, בראיון לתאגיד השידור כאן רשת ב', אמר השר כי לטענתו "צריך להשמיד את חמאס, זה חשוב מאוד, אבל אמירות של 'בכל מחיר' זו בעיה. צריך להחזיר את החטופים ולהפעיל לחץ על חמאס". סמוטריץ' הגיב על הסערה שיצר בחשבונו ברשת החברתית X, והבהיר כי התכוון שרק בעזרת השמדת חמאס נוכל להחזיר את החטופים. "נשאלתי בראיון האם החזרת החטופים זה לא הדבר הכי חשוב לפני השמדת חמאס והניצחון במלחמה", אמר סמוטריץ'. "‏תשובתי ברורה: רק על ידי השמדת החמאס והניצחון במלחמה נחזיר את כל החטופים. ‏מי שקורא לעסקה בכל מחיר, יביא לתבוסת ישראל במלחמה וגם ירחיק את הסיכוי להחזיר את החטופים הביתה".

בצלאל סמוטריץ'. ראובן קסטרו
"אמירות של 'בכל מחיר' זו בעיה". שר האוצר בצלאל סמוטריץ'/ראובן קסטרו

ראש האופוזיציה יאיר לפיד תקף את יו"ר הציונות הדתית, ואמר כי "המתקפה של סמוטריץ על משפחות החטופים היא חרפה מוסרית, אנשים חסרי לב לא יכולים להמשיך להוביל לתהום את מדינת ישראל".

"סמוטריץ, במשמרת שלך ושל נתניהו נרצחו 1,200 ישראלים, במשמרת שלך נחטפו, עונו ונאנסו אזרחים ישראלים שאתה אחראי לגורלם", המשיך לפיד. "בלי החזרת החטופים ישראל לא תנצח".

חבר קבינט המלחמה בני גנץ הגיב לדבריו של סמוטריץ', וטען כי החזרת החטופים זה הדבר החשוב ביותר במלחמה. "החזרת החטופים היא לא רק יעד על שלנו במלחמה, היא ציווי מוסרי שלנו כמדינה וכעם", אמר גנץ. "היא הדבר הדחוף ביותר. לא נחמיץ שום הזדמנות להחזיר אותם הביתה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
משפחות החטופים זועקים מחוץ להתכנסות קבינט המלחמה, 20 בפברואר 2024. ניב אהרונסון
השר טוען כי מי שקורא לעסקה בכל מחיר, יביא לתבוסת ישראל במלחמה. משפחות החטופים בהפגנה/ניב אהרונסון
משפחות החטופים זועקים מחוץ להתכנסות קבינט המלחמה, 20 בפברואר 2024. ניב אהרונסון
משפחות החטופים במחאה בקריה, תל אביב/ניב אהרונסון

זאת לא הפעם הראשונה כי סמוטריץ' מתבטא נגד החזרת החטופים. בראיון שקיים סמוטריץ' בחודש שעבר ל-103FM, התבטא נגד המתווה לעסקה שנרקמה ואמר כי "מה שיביא לעסקה ולהחזרת הכי הרבה חטופים, זה רק אם נשדר נחישות והצבא ימשיך לפעול כפי שהוא פועל עכשיו באינטנסיביות גדולה ולהעמיק את הלחץ על סינוואר. סינוואר כרגע, בתודעה שלו, על הסוס".

"דעתי ידועה, ונתניהו מכיר אותה מצוין. אנחנו מחויבים להתאמץ מאוד להשיב את החטופים - אבל אנחנו מחויבים לממש את מטרת המלחמה לנצח, להשמיד את חמאס, להשמיד את האיום שנשקף לאזרחי מדינת ישראל", אמר אז שר האוצר. "בשום אופן לא להיכנע לשחרור של מאות ואלפי מחבלים, זה מסכן את קיומה של מדינת ישראל, מסכן את כל יהודי העולם שעשויים להפוך למטרות לגיטימיות לחטיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully