וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפובליציסט החרדי תקף במילים מכוערות את כתב כאן 11. הקולגות זעמו: "גזען ובהמי"

עודכן לאחרונה: 21.2.2024 / 11:52

בפוסט דוחה שפרסם בטוויטר כתב המשפטן והפובליציסט דב הלברטל כי "מקומם שלכתב המדיני של כאן 11, סלימאן מסוודה, יש מבטא ערבי בשעה שחיילינו מתים בעזה". מיכאל שמש: "אתה גזען וקטן". מיכל רבינוביץ': "כמה בערות". בן כספית: "בושה לחלוק איתך את אותה הדת"

הפובליציסט והמשפטן החרדי דב הלברטל מעורר שוב סערה: בפוסט דוחה שכתב ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) הוא יצא נגד הכתב המדיני של כאן 11, סלימאן מסוודה: "יש משהו מקומם בזה שהכתב המדיני בכאן, מסוודה, כתב בכיר, יש לו מבטא ערבי. בפרט כשמבטא את שמות ראשי החמאס. זה בשעה שחיילים שלנו מתים ונפצעים בעזה, ואותו כתב לא שרת יום אחד את מדינת ישראל. כמה עוד רפיסות, כניעות והשפלה נחווה ב"כאן"?".

עיתונאים רבים הגיבו לפוסט בזעם. "אתה אדם גזען וקטן מאוד", כתב עמיתו של מסוודה בכאן 11, הכתב הפוליטי מיכאל שמש. העיתונאי בן כספית הוסיף: "כמה עוד טמטום, גזענות, בערות, גסות ובהמיות נחווה ממך? שמעת פעם את אבי דיכטר אומר שמות של חמאסניקים? מתבייש בושה עמוקה לחלוק איתך את אותה הדת". כתבת נוספת של כאן 11, יפעת גליק, כתבה: "יש משהו מקומם בזה שאתה גזען".

גם מיכל רבינוביץ', מגישת מהדורת כאן 11, נדהמה מהפוסט הגזעני של הלברטל: "תתבייש!!! כמה בערות וגזענות!!! גאה להיות חברה וקולגה של סלימאן מסוודה, עיתונאי מצטיין ואמיץ!".

הלברטל המשיך וכתב דברי גזענות קשים נגד מסוודה, ביניהם הציוץ הבא: "אסור לשום ערבי לשדר בשעת מלחמה. כולם אויבים בסתר ובגלוי. ולא אכפת לך שהוא לא שרת בצבא ולא שרות לאומי והוא שדרן בכיר וחיילים בגילו נהרגים ונפצעים מידי יום. לא לתת לערבים לשדר בכלי תקשורת ממלכתי. זה מינימום יהודי".

מכאן 11 לא נמסרה תגובה על דבריו של הלברטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully