וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של ברקוביץ': אופירה אסייג תגיש את התוכנית בשישי עם חיים לוינסון

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 15:25

אופירה אסייג וחיים לוינסון יגישו יחד תוכנית אקטואליה שבועית שתשודר מדי יום שישי בשעה 18:00 בשידור חי בקשת 12. לוינסון יחליף בכך את אייל ברקוביץ' שעזב את השותפות עם אופירה ועבר לערוץ 13

אייל ברקוביץ' עומד דקת דומיה לזכר הדמוקרטיה הישראלית/מתוך "אופירה וברקוביץ'", קשת 12, 24 בפברואר 2023

אופירה אסייג וחיים לוינסון יגישו יחד תוכנית אקטואליה שבועית שתשודר מדי יום שישי בשעה 18:00 בשידור חי בקשת 12. לוינסון יחליף בכך את אייל ברקוביץ' שעזב את השותפות עם אופירה ועבר לערוץ 13. כך פרסם לראשונה דוד ורטהיים שכתב על כך שבקשת בוחנים אפשרות לחבר בין אופירה ללוינסון.

אופירה וברקוביץ'. קשת 12, צילום מסך
מתוך התכנית "אופירה וברקוביץ'" בקשת 12/צילום מסך, קשת 12

לפני כשלושה שבועות התראיין ברקוביץ' לנטעלי שם טוב בערוץ הבית החדש שלו - רשת 13. המגיש והכדורגלן לשעבר שיתף בין השאר את הרקע לירידתה של התוכנית "אופירה וברקוביץ'" ששודרה בקשת 12 והסיבה למעברו לערוץ המתחרה. התוכנית ירדה זמן קצר לפני המלחמה בעקבות חופשות, ולא שבה אליה בעקבות המלחמה והפיכת קשת לערוץ שמשדר כל היום רק חדשות.

"אני ואופירה 18 שנה יחד, מתוך זה רבנו שמונה שנים. רציני", אמר ברקוביץ'. "יש בינינו כל הזמן חיכוכים, את יודעת, כמו גבר ואישה נשואים. רבים, משלימים. רבתי איתה מלא פעמים לפני ולא עזבתי את התוכנית. אני עזבתי את התוכנית כי מיציתי, באמת מיציתי. עכשיו אופירה, זה כבר סיפור אחר. אני לא אגיד לך שלא רבנו. רבנו. היה פיצוץ מטורף. היו בינינו אס-אם-אסים. היא רצתה לעלות, אני לא רציתי לעלות, היא כעסה, אני לא כעסתי. אז אמרתי לה: 'תעלי עם מישהו אחר. הכל בסדר, תעלי, מה הבעיה?'. עכשיו, כל הזמן אומרים לי, 'מה, אתה נעלבת שהיא עלתה עם אנשים אחרים?'. ממש לא. לא כעסתי על זה. באמת שלא כעסתי על זה. היא עלתה לשידור והיא לא הייתה בקשר איתי איזה חודש-חודש וחצי, ואז פתאום היא שלחה לי איזו הודעה, אז כתבתי לה הודעה קשה חזרה, והיא חזרה אליי, ובהודעות, היה פיצוץ. רבנו והחלטתי שאני יותר לא חוזר לתוכנית הזאת. קיבלתי הצעה מרשת - ועברתי".

"גם היום אנחנו לא מדברים", הוסיף ברקוביץ'. "אבל אם אני רואה אותה ברחוב, אני מחבק אותה. אחלה אופירה. באמת, אין לי מילה אחת רעה להגיד על אופירה". נטעלי שם טוב שאלה אותו: "אז למה אתה לא מתקשר אליה? "היא חסמה אותי. פשוט מאוד", אמר ברקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully