וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן קנת' מיטשל ("סטאר טרק: דיסקברי") הלך לעולמו בגיל 49

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 18:39

השחקן הקנדי, שהיה מוכר גם מתפקידיו בסדרות "יריחו" ו"הזקן" ומהסרט "קפטן מארוול", מת בשבת, כך בישרה משפחתו

השחקן קנת' מיטשל. Todd Williamson/Getty Images, GettyImages
השחקן קנת' מיטשל/GettyImages, Todd Williamson/Getty Images

השחקן הקנדי קנת' מיטשל מת אתמול (שבת) בגיל 49 עקב סיבוכים במחלת ניוון השרירים שסבל ממנה, כך הודיעה משפחתו ברשתות החברתיות. מיטשל שיחק בסדרה "סטאר טרק: דיסקברי" בארבעה תפקידים שונים - שלושה מהם תחת איפור כקלינגונים, ורביעי בתפקיד אורליאו, שהשתמש בכיסא גלגלים בדומה לשחקן עצמו. כמו כן שיחק בסדרות "יריחו", "הזקן", "אודיסאה 5", "ננסי דרו" ורבות אחרות, וכן בקולנוע, בין היתר בסרט "קפטן מארוול".

בהודעה שפרסמה משפחתו ברשתות החברתיות היא כתבה: "בלב כבד אנו מודיעים על פטירתו של קנת אלכסנדר מיטשל, אב אהוב, בעל, אח, דוד, בן וחבר יקר לרבים. קן היה מפורסם כשחקן בסרטים ובתוכניות טלוויזיה רבות. הוא גילם איש תקווה אולימפי, ניצול אפוקליפסה, אסטרונאוט, אבא של גיבורת על, וארבעה נוסעים שונים בין כוכבים".

"במשך חמש שנים וחצי התמודד קן עם סדרה של אתגרים איומים מ-ALS", נכתב עוד בהודעה. "ובהתאם לאופיו של קן, הוא הצליח להתעלות מעל כל אחד מהם בחן ובמחויבות לחיות חיים מלאים ומאושרים בכל רגע. הוא חי לפי העקרונות שכל יום הוא מתנה ושאנחנו לעולם לא צועדים לבד. חייו הם דוגמה מזהרת לכמה אדם יכול להיות מלא כאשר הוא חי באהבה, חמלה, הומור, הכלה וקהילה... קן אסיר תודה לעד על כמויות האהבה העצומות והתמיכה האינסופית שקיבל מהקהילה שלו לאורך המסע הזה. במיוחד האומץ, החוסן והכוח שהפגינו אשתו, משפחתו וחבריו יוצאי הדופן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully