וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל הצגות ילדים של אורנה פורת ייערך בפורים - ויכלול הצגה חדשה של "כראמל"

עודכן לאחרונה: 26.2.2024 / 10:49

זו השנה ה-24 בה מקיים תיאטרון אורנה פורת את "פסטיבל ירון" על שם הצנחן ירון ירושלמי ז"ל במהלך חג הפורים. הפסטיבל יתפרש על פני שלושה ימים וארבעה לוקיישנים בתל אביב ויציע 20 הצגות

תיאטרון אורנה פורת יקיים גם השנה את "פסטיבל ירון" על שם הצנחן ירון ירושלמי ז"ל במהלך חג הפורים - פסטיבל הצגות ילדים שיתפרש על פני שלושה ימים וארבעה לוקיישנים בתל אביב - מוזיאון תל אביב לאמנות, מוזיאון ארץ ישראל, בית החייל והתיאטרון הקאמרי.

הפסטיבל יציע כ-20 הצגות לילדים, לנוער ולכל המשפחה (מגיל שנתיים ומעלה) ובהן גם בכורות להצגות חדשות שהופקו במיוחד עבור הפסטיבל, בהן: "משלים של נמלים" ו"קוביות של שוקולד". כמו כן, תעלה במסגרת הפסטיבל ההצגה החדשה והמצופה מסדרת "כראמל" - "כראמל 2 ותעלומת הילד ויש", קומדיית הרפתקאות מוזיקלית המבוססת על סדרת רבי המכר של מאירה ברנע גולדברג. עוד יעלו בפסטיבל הצגות אהובות כמו "מחסן השטוזים של דתיה", "מעלה קרחות", "אלוף העולם", "פטר והזאב", "טביעת האצבע של אייל" ו"מולאן".

כראמל. כפיר בולוטין,
כראמל/כפיר בולוטין

בנוסף להצגות, תהיינה בפסטיבל פעילויות בסימן החג. להצגות הפסטיבל יוזמנו ילדים מפונים מעוטף עזה. מחירי הכרטיסים לקהל הרחב ינועו בין 40-85 שקל לכרטיס.

פסטיבל ירון הינו פרי יוזמה משותפת של משפחת ירושלמי, הפועלת בתחום התרבות והאחראית לפרויקטים רבים להנצחת ירון ירושלמי הצנחן שנפל במלחמת ההתשה, עיריית תל אביב-יפו, מוזיאון ת"א לאמנות, מוזיאון ארץ ישראל ותיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער.

  • עוד באותו נושא:
  • פורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully