וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגינים פרו פלסטינים צעקו לג'רי סיינפלד "אתה תומך ברצח עם!". צפו

עודכן לאחרונה: 26.2.2024 / 11:46

מפגינים פרו פלסטינים צעקו לעבר השחקן והקומיקאי היהודי כשיצא מאירוע בניו יורק "אתה תומך ברצח עם!". צפו בתקרית

אור ילין, בנו של עמוס ילין, משוחח עם ג'רי סיינפלד במהלך ביקורו בקיבוץ בארי, 19 בדצמבר, 2023/יח"צ

מפגינים פרו פלסטינים צעקו לעבר השחקן והקומיקאי היהודי ג'רי סיינפלד כשיצא מאירוע בניו יורק "אתה תומך ברצח עם!". סיינפלד התעלם באלגנטיות מעשרות המפגינים כשהוא מאובטח בשוטרים, נופף לתומכיו - ונכנס לרכבו. המפגינים נשאו דגלי פלסטין והביעו מחאה נגד סיינפלד שנחשב לתומך ישראל ואף ביקר בה לאחר הטבח ב-7 באוקטובר.

לפני חודשיים כתבה אשתו של סיינפלד, ג'סיקה סיינפלד, פוסט באינסטגרם שבו סיכמה את הביקור המרגש שלה ושל בעלה בישראל בעקבות טבח 7 באוקטובר. "רצינו לראות במו עינינו את תוצאות מתקפת 7 באוקטובר. ראינו בתים שבהם משפחות עונו, נורו, הופגזו ונשרפו בחיים. עמדנו בשטח שבו מאות נערים בפסטיבל מוזיקה נרצחו ונחטפו. עם כמה שהיה כואב להיות במקומות הללו, מה שאזכור יותר מכל זה את האנשים שפגשנו בישראל. גיבורים שהצילו אלפי אנשים חיים. צעירים מניו יורק שהגיעו לעבוד בחוות כדי להחליף את מי שיצאו להילחם נגד חמאס. בני ערובה ששוחררו ומשפחות חטופים שעדיין בשבי שעברו טראומה אך עדיין מבקשים לעזור. אנשים יוצאי דופן שהתאגדו כדי לספק סיוע חירום באמצעות שירות אזרחי".

ג'רי סיינפלד. יוטיוב, צילום מסך
סיינפלד/צילום מסך, יוטיוב

"זה היה הביקור החמישי שלי בישראל, ומעולם לא ראיתי מדינה מאוחדת יותר", הוסיפה. "אנשים מכל תחומי החיים, מחיילים פצועים ועד משפחות של פעילי שלום שאמהותיהם, אבותיהם או אחיהם נרצחו או עדיין מוחזקים בשבי בעזה. זוועת 7 באוקטובר מחקה פילוגים בתוך ישראל. כולם התאחדו למען מטרה נעלה יותר - להביס את חמאס, לבנות ישראל טובה ובטוחה יותר, ועולם טוב יותר ובטוח יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully