וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת החלומות של השמחות: כל הדואטים של ליאור נרקיס מחתונות הלוחמים

עודכן לאחרונה: 26.2.2024 / 12:15

הזמר, שמתחילת המלחמה מארגן חתונות לזוגות שאירועי החודשים האחרונים אילצו אותם לשנות את התוכניות, משחרר אלבום שכולל את הדואטים שביצע באותם אירועים, עם הזמרים אודיה, אושר כהן, איתי לוי, עדן חסון, עומר אדם ושלומי שבת

ליאור נרקיס מוציא היום (שני) את האלבום "מחתנים את הלוחמים - הדואטים הגדולים", הכולל מבחר של ביצועים מיוחדים שנוצרו במיזם. נרקיס מארגן מתחילת המלחמה חתונות לזוגות שאירועי החודשים האחרונים אילצו אותם לשנות את התוכניות. האלבום כולל את דואטים עם אודיה ("אליך"/"מצייר אותך"), אושר כהן ("רק שלך"), איתי לוי ("בואי לתמיד"/"שפוי בשבילך"), עדן חסון ("לאהוב אותך כל יום"/"להינשא הלילה"), עומר אדם ("מה תעשי"/"אוהבת אותי אמיתי") ושלומי שבת ("שיר לאהבה").

"המיזם נועד ליצור אחדות בעם ואחדות האומנים, יש לי הכבוד לשיר הדואטים לצד האומנים שאני כל כך אוהב שהשתתפו בחתונות והופיעו מכל הלב ובהתנדבות מלאה", מספר נרקיס. "המפגש בחדר החזרות היה מרגש נטול אגו ומלא אהבה. אפשר להתגאות באומני ישראל שנתנו הכל למען הלוחמים הפצועים והמפונים ועדיין מופיעים בסיסים בהתנדבות מלאה אני מעריץ כל אחד מהם. במשך כחודשיים חיתנו לוחמים שחתונתם התבטלה יחד עם כל האמנים הכי טובים בישראל, שנותנים את נשמתם יום יום מאז פרוץ המלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully