וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמרת נטע ברזילי מצטרפת לעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים"

עודכן לאחרונה: 26.2.2024 / 12:21

אחרי מריאנו אידלמן וגאולה אבן-סער, ליהוק נוסף ל"רוקדים עם כוכבים": המוזיקאית נטע ברזילי, זוכת אירוויזיון 2018 עם השיר "Toy", תצטרף כמשתתפת לעונה החדשה של ריאליטי הריקודים

מתיסיהו ונטע ברזילי/צילום: יחצ

אחרי מריאנו אידלמן וגאולה אבן-סער, ליהוק נוסף ל"רוקדים עם כוכבים": המוזיקאית נטע ברזילי, זוכת אירוויזיון 2018 עם השיר "Toy", תצטרף כמשתתפת לעונה החדשה של ריאליטי הריקודים. התכנית, בהפקת טדי הפקות, נמצאת בליהוקים בימים אלה ותעלה בהמשך השנה בקשת 12.

אתמול פורסם כי העיתונאית גאולה אבן מצטרפת כמשתתפת לעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים". אבן, רעייתו של השר גדעון סער, ביקשה בנובמבר האחרון לסיים את תפקידה בהגשת תוכנית הבוקר ברשת 13 בתום תקופת ההסכם הנוכחי. עוד נמסר בהודעה מטעם רשת כי "אבן סער עיתונאית מקצועית ומוערכת ורשת מודה לה על תקופה זו". לפני כשנה עזבה אבן סער את תאגיד השידור הציבורי בתום 30 שנה בעקבות החלטת התאגיד שלא לאפשר לה לשדר במהלך מערכת הבחירות בשל ניגוד העניינים בסיקור בעלה גדעון סער. בהמשך, אבן סער אף שלחה מכתב באמצעות עורך דינה נגד ההחלטה.

נטע ברזילי מתארחת ב"ועדת תרבות", מאי 2023. ראובן קסטרו
נטע ברזילי/ראובן קסטרו

לפני כשבוע פורסם כי השחקן והקומיקאי מריאנו אידלמן, שמככב ב"ארץ נהדרת" מאז עונתה הראשונה, מצטרף כמשתתף לעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים". בעונה הקודמת זכו בגמר "רוקדים עם כוכבים" השחקנית והקומיקאית עדי חבשוש והרקדן ארטיום ליאסקובסקי. ההצבעה כללה למעלה משני מיליון הצבעות. לזכייה היה שותף מתנאל קונבסקי שהחליף את ארטיום אשר נפצע בחצי הגמר. למקום השני בתכנית הגיעו גיה באר גורביץ וחיים פרשטיין, ולמקום השלישי לי בירן ונינה סול.

מריאנו הוא חלק מהצמד הקומי "אלי ומריאנו" לצד חברו מספסל התיכון אלי פיניש משנת 1996. הצמד זכה לחשיפה בתוכניתו של דודו טופז "הראשון בבידור" ששודרה בערוץ 2. החל מ-2003, משתתף אידלמן בכל העונות של תוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת", ששודרה תחילה בערוץ 2 ומאוחר יותר בערוץ 12 במסגרת שידורי קשת. בתוכנית מחקה מריאנו אנשי ציבור ובידור, כאשר המרכזי שבהם הוא החיקוי של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully