וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת החטופה ביקשה מקשת לא לשדר את האודישן שלה במאסטר שף

26.2.2024 / 14:33

עמית בוסקילה, שנחטפה לעזה מהמסיבה ברעים, ניגשה בקיץ האחרון לאודישן לתוכנית ולא העפילה לשלב המפגש עם השופטים. משפחתה ביקשה שלא להציג את הקטע שצולם איתה ולהותיר אותו מחוץ לעריכה. בהפקה כמובן נענו לבקשה

בווידאו: חגיגות יום הולדת לעמית בוסקילה שנמצאת בשבי חמאס/באדיבות המשפחה

בני משפחתה של עמית בוסקילה, אשר נחטפה לרצועת עזה ממסיבת נובה ביישוב רעים ב-7 באוקטובר, ביקשו שלא לשדר את האודישן שלה בעונה החדשה של "מאסטר שף" בקשת 12. כך פרסם לראשונה ערן סוויסה ב"ישראל היום". בוסקילה ניגשה בקיץ האחרון לאודישן לתוכנית ולא העפילה לשלב המפגש עם השופטים. על אף זאת, משפחתה ביקשה שלא להציג את הקטע שצולם איתה ולהותיר אותו מחוץ לעריכה. בהפקה כמובן נענו לבקשה.

ביום שבת הקרוב צפויה לעלות העונה החדשה של "מאסטר שף" עם השופטים חיים כהן, אייל שני, רותי ברודו וישראל אהרוני.

עמית בוסקילה שנחטפה לעזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
עמית בוסקילה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בנובמבר האחרון חל יום הולדתה ה-28 של עמית בוסקילה. משטרת קריית גת יצאה במחווה מרגשת לכבודה כששוטרי התחנה הגיעו לבית משפחתה של עמית וחגגו עמם, הפריחו יחד בלונים וביצעו נחשול של ניידות בעיר לכבודה. השוטרים איחלו למשפחה שעמית תשוב לבית במהרה ושאת יום הולדתה ה-29 יחגגו כולם יחד.

במשפחה שלחו הודעה נרגשת לשוטרים: "משטרת קריית גת, חברים יקרים. הערב, בקריאה ספונטנית ובלי התראה, הראיתם לתושבי העיר את הלב הענק החבוי במדים. ניצוץ התקווה בעיני המשפחה שווה אלף מילים. אוהבים ומעריכים, שנדע ימים טובים יותר".

שמעון, דודה של עמית, הוסיף: "אנחנו נאבקים למען החזרתה ולמען כל החטופים. ההתגייסות של המשטרה חיממה את ליבנו וריגשה אותנו. הם יצאו בשיירה, עברו בשכונה ונכנסו לבית. הם חיבקו וחיזקו אותנו, הפריחו בלונים מהניידות. זה פשוט ריגש אותנו ואנחנו מכירים להם תודה על המעשה מרגש. זה לא קל לחגוג יום הולדת בלי עמית. בכל שנה חוגגים לה ביחד, המשפחה המורחבת וחברים. התחושות קשות, היא איתנו בלב ואנחנו מאמינים שהיא גם מרגישה אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully