וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה חודשים אחרי הטבח, תיאטרון "עוטף הנגב" חוזר לפעול: "הצוות נפגע, נחטף ונרצח"

עודכן לאחרונה: 27.2.2024 / 11:42

השחקן ומנהל התיאטרון, אמיתי יעיש ("מנאייכ"), סיפר בריאיון לאיריס קול ב-103FM על ההתנעה מחדש של המוסד שנועד להעלות על הבמה את קולו של האזור. "איפה שאתה לא הולך, כל בן אדם שני שאני מכיר, אין בן אדם בלי אסון מסביבו". האזינו

אמיתי יעיש, מתוך "מנאייכ". כאן 11, צילום מסך
אמיתי יעיש, מתוך "מנאייכ"/צילום מסך, כאן 11

תיאטרון עוטף הנגב של יישובי עוטף עזה אמור היה להתחיל בחזרות על פרויקט חדש ב-8 באוקטובר, אלא שהטבח יום קודם לכן והמלחמה שפרצה בעקבותיו שינתה את כל התכניות, והמובד נאלץ לסגור את שעריו. כעת, כמעט חמישה חודשים לאחר מכן, הוא חוזר לאט לאט לפעילות.

"אנחנו בשמונה באוקטובר היינו צריכים להתחיל חזרות של פרויקט חדש. התחלתי לנהל את התיאטרון בינואר 2023. תיאטרון שיביא את קול העוטף, עוד לפני האסון", סיפר מנהל התיאטרון, השחקן אמיתי יעיש ("מנאייכ") בריאיון לאיריס קול ב-103fm, "חשבתי שנתמודד עם רומן של בת קיבוץ עם בן מושב, פרשיות של חיים רגילים. זה אזור יפה עם אנשים נפלאים, וכל מה שחשבתי זה להוציא את הקול הזה החוצה, את היופי והחוזק. הוא הפך לנו מ־95% גן עדן לממש גיהנום מול העיניים".

האסון פגע קשות גם בצוות התיאטרון עצמו. "הצוות שלי גם נפגע, נרצחו, נחטפו. אח של המנהל הטכני שלי עופר קלדרון עדיין חטוף, הילדים חזרו. שמעון אלקבץ, הילדה שלו נרצחה עם בן הזוג שלה. יו"ר הועד המנהל שלי נפצע בגופו תוך כדי שהוא מגן על היישוב שלו, ממש בגופו בלם אותם", סיפר.

האזינו

"איפה שאתה לא הולך, כל בן אדם שני שאני מכיר, אין בן אדם בלי אסון מסביבו. גם ילדים, אין ילד שאין לו חבר, זה פסיכי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully