וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דוד שלי, עופר לוי, אמר לי שהוא חייב להיכנס לשיר. ברור שאמרתי כן"

עודכן לאחרונה: 27.2.2024 / 12:02

הזמרת המבטיחה ליהי טולדנו סיפרה בריאיון לאיריס קול ב-103fm על אלבום הבכורה שנערך מחדש בעקבות המלחמה, ואיך הקשר המשפחתי נכנס לתוך חדר ההקלטות בדואט מפתיע: "זה היה תהליך רגיש, וקרה שם קסם גדול"

באוקטובר האחרון הייתה הזמרת והיוצרת ליהי טולדנו לחגוג את צאת אלבום הבכורה שלה, "מי אני חושבת שאני", אך לאחר אותה שבת שחורה - כל הקלפים נטרפו. כעת היא משחררת את האלבום המדובר בשני חלקים - שירים שנכתבו לפני שבעה באוקטובר ושירים שנכתבו מאז. בשיחה נטולת עם איריס קול ב-103fm, שיתפה הזמרת בתהליך שחוותה עם עצמה ועם האלבום, וסיפרה גם על הדואט המסקרן שכלול בו - עם לא אחר מאשר הזמר המיתולוגי עופר לוי.

"[עופר לוי] הוא דוד שלי, הוא אח של אימא שלי. היית מאמינה? המוזיקה היא מרכיב עיקרי במשפחה הזו, אין מה להגיד", אמרה טולדנו, בתו של המוזיקאי אבי טולדנו ואחותו של הזמר אורי טולדנו, הפועל תחת השם Kayma. "שלחתי לאימא שלי את הסקיצה אחרי שכתבתי את השיר, הוא שמע, התקשר אליי ואמר לי 'אני חייב להיכנס בשיר הזה'. עופר לוי, אני לא אגיד לא. ברור שאמרתי כן", סיפרה.

האזינו לריאיון ב-103fm

"נכנסנו לאולפן וקרה שם קסם שהוא גדול ממה שאני מכירה בשילובים, כי היה פה גם איזה משהו, שזה להיכנס כמשפחה לתוך חדר ולעשות שיר שהוא כל כולו על המלחמה, על התקופה הבלתי נסבלת הזו, כשאנחנו בקשר דם כל כך קרוב", הוסיפה. "זה היה תהליך רגיש. וגם הזכות להכניס ז'אנר כזה לתוך האלבום שלי, שהוא צבע מתוכי".

  • עוד באותו נושא:
  • עופר לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully